BasBQ
Beef en Steak

Misschien terug van weg geweest.

 
 
 

riona

Gemarineerd
Berichten
1.913
Na een lange tijd niet meer te hebben gebarbecued om dat ik het niet meer kon verdragen wil ik het toch weer gaan proberen , want het vlees uit de oven onder de gril vandaan kan ik goed verdragen maar ik mis de smaak van de echte bbq .
Dus ben ik van plan om weer een Weber te kopen en dan wil ik de weber smokey mountain cooker - 37 cm maar nu mijn vraag heeft iemand van jullie ervaring met deze smoker?
En wie wil dit met mij delen , ik hoor het graag?
 
Welkom!
 
Welkom terug! Is inderdaad wel een beetje klein. Ik heb hem zelf gemaakt op basis van een Smokey Joe.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom. 47 is voor mij precies goed. Gebruik hem niet dagelijks maar kan er meer dan genoeg op kwijt als het nodig is

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Ronald Jan, welkom bij de club.

De WSM is een prachtige smoker, de 37 is aan de kleine kant maar voldoet prima als je met niet teveel mensen ervan wil eten.

BTW, welkom back ;).
 
Ceriel zei:
Welkom terug Ronald Jan!
Leo heeft (ook) een WSM37, persoonlijk vind ik hem te klein...
Ik vind Leo anders best een flinke vent, maar vooruit, jij bent natuurlijk zelf ook vrij lang, dus misschien zie jij dat anders.
 
Welkom terug! Ik heb de kleine WSM en moet zeggen dat het indd klein is. Maar omdat je 2 roosters hebt Kun je er toch aardig wat op kwijt. Verder zijn mijn ervaringen met deze smoker alleen maar positief!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Long time no see :D Welkom terug op het nest!
 
Terug
Bovenaan Onderaan