BasBQ
Beef en Steak

Misschien een ideetje?

 
 

Arjan Ebing

Kooltjesharker
Berichten
108
Wellicht dat het een idee is, om een aparte sectie op het forum te maken voor rub reviews?

En dan onderverdeeld in store bought en custom made rubs?

OK ik ben schuldig, maak vaak gebruik van kant en klare rubs, dit om mijn keukenkastjes niet te laten uitpuilen met losse kruiden (BBQ kruiden bewaar ik ergens anders), en omdat ik graag wat verschillende soorten smaken in mijn arsenaal heb.

Als je hiervoor een sectie zou hebben, waarin een rub besproken wordt, en de meningen van anderen kan lezen, weet je gelijk of het aansluit bij jouw persoonlijke voorkeur.

Hetzelfde zou je kunnen doen met sauzen, dan krijg je dus uiteindelijk 4 secties:

Store bought rub review
Custom made rub review
Store bought saus review
Custom made saus review

In de review beschrijf je de ingredi?nten (indien bekend), de smaak, de pittigheid en op welk stuk vlees je het getest hebt.

Zou hier animo voor zijn?
 
Lijkt mij een goed idee. Mooi overzicht en neemt voor de nieuwelingen veel vragen weg denk ik

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 
Maar smaken verschillen gelukkig  :D

Wat voor de een pittig zal zijn is voor een ander misschien mild.

Maar het zou wel een uitkomst bieden voor een beginneling misschien  :blush:
 
Of gewoon in de topic titel de info correct plaatsen 'Review Rub/sauce: -naamhier-' of iets in die richting ;)
 
Hmmm, had dit meer voorgesteld met dien verstande dat het makkelijker navigeren is als je op zoek bent naar de smaken van verschillende rubs/sauzen, en dat de boel netjes georganiseerd blijft.

Nu is hier niet een specifieke plek voor om dit te plaatsen.

De ??n zal het in de rookkamer plaatsen, de andere bij de recepten.

Heb hiermee alleen maar de beste bedoelingen gehad ;)
 
Arjan Ebing zei:
Hmmm, had dit meer voorgesteld met dien verstande dat het makkelijker navigeren is als je op zoek bent naar de smaken van verschillende rubs/sauzen, en dat de boel netjes georganiseerd blijft.

Nu is hier niet een specifieke plek voor om dit te plaatsen.

De ??n zal het in de rookkamer plaatsen, de andere bij de recepten.

Heb hiermee alleen maar de beste bedoelingen gehad ;)
Eigen rubs en saus mogen altijd in het receptendeel geplaatst worden, heel graag zelfs!
Wat al aangegeven wordt is dat smaak erg persoonlijk is, dus een uitbreiding met een sub-categorie heeft, wat mij betreft, geen toegevoegde waarde.

SilverFox zei:
Of gewoon in de topic titel de info correct plaatsen 'Review Rub/sauce: -naamhier-' of iets in die richting ;)
Als je je review op deze manier plaatst is het gewoon te vinden mbv de zoekfunctie, en dan maakt het niet uit of deze in de rookkamer staat of onder recepten

 
Ceriel zei:
Arjan Ebing zei:
Hmmm, had dit meer voorgesteld met dien verstande dat het makkelijker navigeren is als je op zoek bent naar de smaken van verschillende rubs/sauzen, en dat de boel netjes georganiseerd blijft.

Nu is hier niet een specifieke plek voor om dit te plaatsen.

De ??n zal het in de rookkamer plaatsen, de andere bij de recepten.

Heb hiermee alleen maar de beste bedoelingen gehad ;)
Eigen rubs en saus mogen altijd in het receptendeel geplaatst worden, heel graag zelfs!
Wat al aangegeven wordt is dat smaak erg persoonlijk is, dus een uitbreiding met een sub-categorie heeft, wat mij betreft, geen toegevoegde waarde.

SilverFox zei:
Of gewoon in de topic titel de info correct plaatsen 'Review Rub/sauce: -naamhier-' of iets in die richting ;)
Als je je review op deze manier plaatst is het gewoon te vinden mbv de zoekfunctie, en dan maakt het niet uit of deze in de rookkamer staat of onder recepten

Ja kan, moet iedereen ze inderdaad allemaal dezelfde naam geven.

Het was gewoon een hersenspinsel van mij, en dacht ook tegelijkertijd aan het georganiseerd houden van dit forum.

Mijn voorkeur had uitgegaan naar hetgeen ik voorstelde, maar uiteraard bepalen jullie de regels ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan