BasBQ
Beef en Steak

Minimaal en maximaal temperatuur meten.

 

Hitman

Sprokkelaar
Berichten
49
Hallo,

Ik wil in de koudere winter maanden weer wat dingen gaan roken en drogen.
Ik heb thuis een kelder en een zolder op de garage waar ik plek heb om het een en ander op te hangen.
Om nu de temperatuur van te voren te kunnen meten ben ik op zoek naar een goede minimaal en maximaal thermometer. Weet iemand een goede en enigsinds betaalbare thermometer?
 
D'n Lange zei:
Hallo,

Ik wil in de koudere winter maanden weer wat dingen gaan roken en drogen.
Ik heb thuis een kelder en een zolder op de garage waar ik plek heb om het een en ander op te hangen.
Om nu de temperatuur van te voren te kunnen meten ben ik op zoek naar een goede minimaal en maximaal thermometer. Weet iemand een goede en enigsinds betaalbare thermometer?
Ik heb er eentje (digitaal) van Conrad gebruikt in het verleden en was daar tevreden over, voor de kosten hoef je het niet te laten (Euro 9,99 excl. verzendkosten)
https://www.conrad.nl/nl/thermometer-30104302-tfa-672445.html?WT.mc_id=gshop&insert=8J&gclid=CjwKEAiAj7TCBRCp2Z22ue-zrj4SJACG7SBEKSSelaCTwUzxZknTihRhK7vNFc1gM9yWsMGhd4nlBRoCvoLw_wcB&tid=211354628_37258601348_pla-244679782868_pla-672445&WT.srch=1
 
Heb een weerstation in gebruik, omdat we die nog hadden liggen. Heb je de luchtvochtigheid er ook meteen bij.

Ze hebben die dingen regelmatig bij de lidl/aldi liggen.
 
Ik gebruik deze al een tijd. Iets duurder (30-35) maar wel een Duits kwaliteitsproduct. Erg tevreden over.

venta_hygrometer-6011000_744018_1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan