BasBQ
Beef en Steak

Mini wsm

Vandaag even naar onze oosterburen gereden om afdichtband voor kachels te halen! Gemonteerd en het werkt goed!

Alles in elkaar gezet en hij draait nu voor de Maiden run!

Gister een runder riblap in de marinade gelegd en deze ligt nu in die marinade op de mini wsm.

Tot nu toe lijkt hij stabiel te draaien op 115 graden.

Ik ben er erg blij mee en leuk om mee te nemen op pad, maar denk dat ik binnenkort toch een keer alles demonteer en daarna alles wat strakker in elkaar ga zetten. Heb het misschien te snel gedaan nu:)

Maar goed.. De foto's!
9u3ene6u.jpg

4unygy3u.jpg

rezy8e2e.jpg

abytu9yz.jpg
 
Ziet er al goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat!
 
Ik had hem na het eerste gebruik weer uit elkaar gehaald omdat ik niet tevreden was. Je ziet ook duidelijk op bovenstaande foto's dat hij niet helemaal mooi rond is etc.

Dus helemaal uit elkaar gehaald.. Inkepingen gemaakt aan beide zijden zodat hij mooier rond is. Opnieuw gespoten, iets breder gemaakt zodat de roosters goed erin kunnen..

Morgen er weer mee verder.. Wat vilt halen voor de naden..  En dan hopelijk snel weer testen:)

9y4a5uhu.jpg

my5a5u4e.jpg

yheze7u8.jpg

y4a5erad.jpg

uguga7a6.jpg

y9y2atus.jpg


Daar staat hij dan naast zijn grote broertje!
y6uryqy5.jpg


En niet alles kan goed gaan! Had de slijptol verkeerd vast.. Had veel erger kunnen aflopen..
ete7e4y7.jpg
 
Wow wat een geluk dat het niet erger is geworden met je vingers!!!!

Mooi projectje hoor. Echt een stukje vakmanschap!!!
 
Resultaat mag er wezen!
 
Gelukkig is het goed gegaan met de slijptol. Je hebt een mooie mini wsm gemaakt. Handig dat hij demonteerbaar is.

Welk vilt ga je gebruiken voor de afdichting?
 
Ep Woody zei:
Gelukkig is het goed gegaan met de slijptol. Je hebt een mooie mini wsm gemaakt. Handig dat hij demonteerbaar is.

Welk vilt ga je gebruiken voor de afdichting?

Ik heb net wit vilt gehaald wat ze gebruiken voor kachels. Het glasvezel koord wat ik eerst had gekocht was te dik achteraf gezien.
 
Nice :D
 
Nog even een hitteschild gemaakt en extra handvaten gemaakt voor de schuiven om deze zonder verbrande vingers te openen:)

Denk dat ik zondag ga kijken of hij goed dicht is en weer eens spareribs maken ofzo:)

tebubapu.jpg

2a5a5ahe.jpg

y8aqy5e3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan