BasBQ
Beef en Steak

Mijn tweede pulled pork

Dominique zei:
En waar zit deze superslager dan? Wij kunnen altijd fijne adresjes gebruiken, dus.... ;)
De slager die zelf slacht en levert aan Librije is slagerij Ter Weele. Houtweg 8 in Oene (er is ook vestiging in Emst, maar daar ben ik nooit geweest)

Dichter bij huis, voor mij dan, is Piet Scholten. Damstraat 2 in Leidschendam
 
Derooie zei:
Dominique zei:
En waar zit deze superslager dan? Wij kunnen altijd fijne adresjes gebruiken, dus.... ;)
De slager die zelf slacht en levert aan Librije is slagerij Ter Weele. Houtweg 8 in Oene (er is ook vestiging in Emst, maar daar ben ik nooit geweest)

Dichter bij huis, voor mij dan, is Piet Scholten. Damstraat 2 in Leidschendam
Leidschendam is goed te doen, ik ga er snel eens kijken, dank je wel. Ben al lang niet meer in de Damstraat geweest.
 
Ik besefte me dat ik de foto's nog niet had geplaatst van toen de PP helemaal klaar was. Moet toegeven dat ik zo de foto wat laat gemaakt heb, en niet toen ik de hele bak pulled pork voor me had. Had iets te veel honger denk ik :)

Maar toch, hierbij nog twee fototjes van eind resultaat. Zal volgende iets mooiere foto's maken, want ik mag ook graag naar de foto's van mede genootschap leden kijken.

IMG_2007_zps528bce3a.jpg


IMG_2008_zps232414b6.jpg
 
Brengt U er maar 1, het ziet er lekker uit!
 
Dominique zei:
Brengt U er maar 1, het ziet er lekker uit!

Er ligt momenteel stukje op. Net ingepakt in stukje folie. Mocht ik wat overhouden weet ik waar het kan laten dus ;)
 
Lijkt me heerlijk ;) ik heb altijd trek.
 
Dominique zei:
Lijkt me heerlijk ;) ik heb altijd trek.

Dat "probleem" ken ik :) Krijg straks mijn en zusje op visite. Heb ze overheerlijke BBQ aangeboden met Picanha, Pulled Pork en nog andere lekkere dingen. Maar nee, ze hebben liever mijn nasi. Tja, wat een boer niet kent...

Toch eigenwijs geweest en stukje procureur nu op het ei. Maar kom niet onder de nasi uit ben ik bang. Dus gisteren ook alvast 1kg kipfilet in stukjes gesneden en gemarineerd.
 
Derooie zei:
Dominique zei:
Lijkt me heerlijk ;) ik heb altijd trek.

Dat "probleem" ken ik :) Krijg straks mijn en zusje op visite. Heb ze overheerlijke BBQ aangeboden met Picanha, Pulled Pork en nog andere lekkere dingen. Maar nee, ze hebben liever mijn nasi. Tja, wat een boer niet kent...

Toch eigenwijs geweest en stukje procureur nu op het ei. Maar kom niet onder de nasi uit ben ik bang. Dus gisteren ook alvast 1kg kipfilet in stukjes gesneden en gemarineerd.
Klinkt allemaal erg lekker, jammer dat ze het niet direct aandurven. Maar wie weet, als je het opdient, dat ze om zijn :)
 
Heb ze idd gewoon broodje gegeven met wat PP. Even onzeker een hapje. Hmmm, is wel lekker "opzich" was de reactie. 10 minuten later, is er nog meer? :)

Maar nu hebben ze pech. Satetjes voor de nasi liggen op ei nu. Ook lekker trouwens.
 
Derooie zei:
Heb ze idd gewoon broodje gegeven met wat PP. Even onzeker een hapje. Hmmm, is wel lekker "opzich" was de reactie. 10 minuten later, is er nog meer? :)

Maar nu hebben ze pech. Satetjes voor de nasi liggen op ei nu. Ook lekker trouwens.
Ze moeten gewoon eten wat de pot schaft!

En gefeliciteerd met je knorretje by the way!
 
Ik denk dat je badge morgen komt, de grote badgeplaatser is er even niet, maar dat komt goed!
 
Mooi stukkie knor hoor! Gefeliciteerd!
 
Het blijft er lekker uitzien, enneh, gefeliciteerd met je knorremans
 
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan