Beef en Steak

Mijn nieuwe plancha proberen

Paola

Vuurmaker
Vandaag heb ik mijn nieuwe accessoire geprobeerd. Een BGE plancha. Dus heb ik een soort loaded aardappelen gemaakt.

Aardappelen in blokken gesneden en gemarineerd met olie, zout en paprika poeder. Indirect laten grillen gedurende 30 minuten en daarna 10 minuten afbakken op de airfryer.

Daarna heb ik kip filet in reepjes gesneden en gemarineerd met olie, sojasaus en bbq saus.

Dit heb ik in de plancha gebakken met reepjes paprika en rode ui.

Geserveerd met zelfgemaakte knoflooksaus en shirazi salade (tomaten, komkommer in brunoise gesneden, gekruid met sumac, zout en EVOO)

Het was super lekker!

Tips voor de plancha te poetsen en onderhouden zijn van harte welkom!

Fijn vrijdag🍺

IMG_9526.jpeg

IMG_9527.jpeg

IMG_9528.jpeg

IMG_9529.jpeg

IMG_9531.jpeg

IMG_9532.jpeg

Laatst bewerkt:
Poetstips, veel gebruiken en tussendoor dreft met een schuursponsje. Daarna laten drogen in een warme bbq. Als je het idee hebt dat het gietijzer wat schraler wordt qua (schoon) vettigheid dan een seasoning beurtje geven.

Zo werk ik met mn gietijzer.

Ziet er lekker uit btw. Alleen die airfryer begrijp ik niet, bbq is ook een oven?

Poetstips, veel gebruiken en tussendoor dreft met een schuursponsje. Daarna laten drogen in een warme bbq. Als je het idee hebt dat het gietijzer wat schraler wordt qua (schoon) vettigheid dan een seasoning beurtje geven.

Zo werk ik met mn gietijzer.

Ziet er lekker uit btw. Alleen die airfryer begrijp ik niet, bbq is ook een oven?
Had ik 30 min in de bbq gemaakt en afgewerkt in de airfryer voor extra crunch

Terug
Bovenaan Onderaan