BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Vandaag heb ik mijn eerste pizza's gebakken.
Ik ga zeker nog de ooni infrarood temperatuur meter bestellen.
Hier alvast de eerste pizza's.

IMG_20240508_174213779.jpg


IMG_20240508_172848377.jpg


IMG_20240508_171925103.jpg
 
Slim. Mijn eerste pizza op de grill guru compact was een fucking failure majeur. 😂 steen op 500/600 graden en dan de tijd van de oven in de keuken aanhouden. Met een Turkse pizza. Mijn zoon vroeg nog. Is ie al klaar. Ik. Stijn bel ff Chinees bij thuisbezorgd….
 
Vandaag een leuke dag met een splinter nieuwe WGA en van een collega een Weber pizzasteen en wok overgenomen.
Er staat nu een halve Weber store in de tuin...
92989b89908b35fac0d02985a460ea15.jpg
390c9ff182cf6547a0c68aa7dfc9b83a.jpg
dc6b458fe2df58998c5db4a904b22565.jpg
6d6e4f930a0463d69d3fa7dabd03f19b.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Nieuwe thermometer 🎉
Eigenlijk wel een heel net ding voor weinig.


714aZ30gu2L._SL1500_.jpg


En deze, een Victorinox uitbeenmes.
Echt scherp, snijdt heel mooi.

Vooral om wat makkelijker de huid van spek enzo te kunnen snijden.
Dat viel met met mijn huidige messen wat tegen, die zijn wel scherp maar ik had te weinig controle ofzo, moeilijk te beschrijven.

victorinox-uitbeenmes-5650315-1500x1500.jpg



Oh ja, en ook gelijk nog maar een Kevlar anti-snij handschoen erbij 🙃
Leek me voor sommige werkjes met zo'n scherp mes wel zo handig.


550x570.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe thermometer 🎉
Eigenlijk wel een heel net ding voor weinig.


Bekijk bijlage 65603

En deze, een Victorinox uitbeenmes.
Echt scherp, snijdt heel mooi.

Vooral om wat makkelijker de huid van spek enzo te kunnen snijden.
Dat viel met met mijn huidige messen wat tegen, die zijn wel scherp maar ik had te weinig controle ofzo, moeilijk te beschrijven.

Bekijk bijlage 65604


Oh ja, en ook gelijk nog maar een Kevlar anti-snij handschoen erbij 🙃
Leek me voor sommige werkjes met zo'n scherp mes wel zo handig.


Bekijk bijlage 65605
Bedankt, ik was vergeten dat ik nog zo'n mes nodig had dus nu net eentje besteld!
 
Nu ik dit mes zie...
De vrouw moest deze week nog bij de allomgekende stock in Vladslo (voor degene van de streek). En omdat ik gisteren mijn laatste (voor de zomer) koudgerookte zalm van plan was te maken een keer gekeken bij de messen. Ik probeer altijd een deel van de zalm in blokken te snijden en een ander deel te trancheren, die laatste om mee te doen als beleg op mijn boterhammen.
Lag daar de victorinox 5.4120.30 te lachen en me te verleiden. Liefde op het eerste gezicht, ondertussen ben ik al een tijdje op deze aardbol en dacht ik liefde is blind en hieraan kan je je lelijk mispakken, ga toch een keer kijken of er niemand mooier lacht op het wereldwijde web. 20% goedkoper dan knivesandtools ja dat gaat het worden. We hebben dan ook een match en ondertussen heeft ze haar diensten al bewezen om de zalm te trancheren, als beloning voor haar: Een bad van 40°c waar ze zich schoon kon maken want niemand wil met een visgeur in de kast geplaatst worden.
Dus eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat ik blij ben met mijn aankoop en dit voor een scherpe prijs.
IMG_20240524_143306.jpg
 
Mooie aanwinst. Welgevormd, slank maar toch ook stevig. Liefde is blind maar moet wel betaalbaar blijven ( -vanuit het natte Holland-)
 
Nu ik dit mes zie...
De vrouw moest deze week nog bij de allomgekende stock in Vladslo (voor degene van de streek). En omdat ik gisteren mijn laatste (voor de zomer) koudgerookte zalm van plan was te maken een keer gekeken bij de messen. Ik probeer altijd een deel van de zalm in blokken te snijden en een ander deel te trancheren, die laatste om mee te doen als beleg op mijn boterhammen.
Lag daar de victorinox 5.4120.30 te lachen en me te verleiden. Liefde op het eerste gezicht, ondertussen ben ik al een tijdje op deze aardbol en dacht ik liefde is blind en hieraan kan je je lelijk mispakken, ga toch een keer kijken of er niemand mooier lacht op het wereldwijde web. 20% goedkoper dan knivesandtools ja dat gaat het worden. We hebben dan ook een match en ondertussen heeft ze haar diensten al bewezen om de zalm te trancheren, als beloning voor haar: Een bad van 40°c waar ze zich schoon kon maken want niemand wil met een visgeur in de kast geplaatst worden.
Dus eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat ik blij ben met mijn aankoop en dit voor een scherpe prijs.
Bekijk bijlage 65607
Mooi mes!
Bedankt voor de tip, een trancheermes staat hier ook nog op het verlanglijstje en Vladslo ligt niet zo geweldig ver van waar ik woon.
Je laatste zin roept bij mij ongewild bepaald associaties op maar daar ging het dan om andere producten.
 
Nieuwe Staub geëmailleerd gietijzeren ovale pan 31 cm. 5,5 liter. Wat een mooi spul is dat.
20240526_152818.jpg
 
Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een Kamado joe classic 3 :D. Mijn vader wil graag leren bbq’en, dus stelde hij voor dat hij mijn Grill Guru zou nemen, en ik een bbq naar keuze uit mocht kiezen. Dat hoef je geen 2x te zeggen !! Nog even @noskos zijn 9 maanden review bekeken en de knoop doorgehakt !Super blij mee. Meteen maar een soapstone aangeschaft.
IMG_0280.jpeg
 
Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een Kamado joe classic 3 :D. Mijn vader wil graag leren bbq’en, dus stelde hij voor dat hij mijn Grill Guru zou nemen, en ik een bbq naar keuze uit mocht kiezen. Dat hoef je geen 2x te zeggen !! Nog even @noskos zijn 9 maanden review bekeken en de knoop doorgehakt !Super blij mee. Meteen maar een soapstone aangeschaft.
Bekijk bijlage 65900
Gefeliciteerd! Lijkt me een erg mooie set waar je vast veel plezier van gaat hebben.
 
Geen half werk! En een hele goede deal. Jullie gaan een voedzame tijd tegemoed denk ik zo...
We zien je vader wel verschijnen in het voorstelrondje neem ik aan??

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan