BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

M’n kamado word een 13e maand dingetje maar de eerste leuke accessoire op marktplaats weten te scoren,nieuw in doos maar wel een heel stuk van de prijs af.
Drie x raden wat voor bbq er komt 😂
IMG_5560.jpeg
 
M’n kamado word een 13e maand dingetje maar de eerste leuke accessoire op marktplaats weten te scoren,nieuw in doos maar wel een heel stuk van de prijs af.
Drie x raden wat voor bbq er komt
Bekijk bijlage 58871
Daar ge je geen spi(j)t van krijgen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
Na vorige week m’n bastard large en small gekocht te hebben mocht ik nog terug komen om een multilevel op te halen tegen 50 procent korting.
Kom daar binnen en zie m’n large voor 300 euro minder.
Dit bleek een foutje te zijn maar voor de schrik kreeg ik de multilevel helemaal voor nx met daarbij een spuitbus voor gietijzer.
Dus ook meteen de plancha mee en een pizza schep.
De lighter op marktplaats gescoord,nieuw in doos voor 50 euro.
IMG_5655.jpeg
IMG_5656.jpeg
IMG_5657.jpeg
IMG_5658.jpeg
 
Mooie aankopen 👍
 
"BBQ-koning van Nederland". En wij zijn allemaal zijn onderdanen dan zeker? 🤣

Er zullen vast lekkere recepten in staan, maar jezelf als koning benoemen gaat me toch wat ver ;)
Daar ga ik ook niet helemaal in mee , maar de recepten spreken me wel aan 😄
 
Net ergens gratis onze nieuwe plantenbak opgehaald.

IMG_2926.jpeg


Onderkant van een big Joe 3.

Ben er heel erg blij mee.

Als iemand een goeie suggestie heeft wat voor plant hier mooi in past hoor ik het graag.
(Wel winterhard, bbq gerelateerd)
 
Laatst bewerkt:
Net ergens gratis onze nieuwe plantenbak opgehaald.

Bekijk bijlage 59504

Onderkant van een big Joe 3.

Ben er heel erg blij mee.

Als iemand een goeie suggestie heeft wat voor plant hier mooi in past hoor ik het graag.
(Wel winterhard, bbq gerelateerd)
Mooi hoor. In plaats van houtskool kun je er spitskool, bloemkool of boerenkool in doen.
 
Net ergens gratis onze nieuwe plantenbak opgehaald.

Bekijk bijlage 59504

Onderkant van een big Joe 3.

Ben er heel erg blij mee.

Als iemand een goeie suggestie heeft wat voor plant hier mooi in past hoor ik het graag.
(Wel winterhard, bbq gerelateerd)
Rozemarijn plant , kan ook op stam
 
We zijn net weer terug van een rondreis door Vietnam, Laos en Cambodja. Wat hebben we genoten van de mensen en hun lokale gebruiken. Wat ik niet wist is dat men op straat het eten bereidt op kleine bbq’s. Op iedere straathoek staat men sateetjes of andere gerechten te grillen.
Tijdens het bezoeken van een lokale markt kwam ik een verkoper van messen tegen. Ik kon het niet laten om er 2 messen te kopen. Ben benieuwd naar de kwaliteit ervan, maar voor mij hebben ze in elk geval een eigennverhaal.

IMG_0006.jpeg
 
Net ergens gratis onze nieuwe plantenbak opgehaald.



Onderkant van een big Joe 3.

Ben er heel erg blij mee.

Als iemand een goeie suggestie heeft wat voor plant hier mooi in past hoor ik het graag.
(Wel winterhard, bbq gerelateerd)
Maak er een ofyr achtig ding van
 
Terug
Bovenaan Onderaan