BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Hoop niet dat deze nodig was vanwege de kip 🥲 veel plezier met alle aankopen!
Hahaha nee hoor, maar had een hele goedkope/langzame en kon wel een upgrade gebruiken.

Al die aanbiedingen waren toch verleidelijk 🤣
 
DACAD6E6-A63A-464A-A5EB-141507BFF090.jpeg

CF476843-A99B-48ED-A170-89D7B2470076.jpeg


Vandaag even wezen buurten bij Vuur en Rook en daarna door naar Rookoven.com. Ik zit al enige tijd te kijken naar naar fire pot van Monolith en vandaag kon ik de verleiding niet weerstaan😅 ook gelijk een kleine spatel en tang gekocht voor in de WGA.
 
Bekijk bijlage 48046
Bekijk bijlage 48047

Vandaag even wezen buurten bij Vuur en Rook en daarna door naar Rookoven.com. Ik zit al enige tijd te kijken naar naar fire pot van Monolith en vandaag kon ik de verleiding niet weerstaan😅 ook gelijk een kleine spatel en tang gekocht voor in de WGA.
Wat een geweldig ding is dit. Is dit echt specifiek voor de Monolith of past deze ook op andere bbq's? Ik heb zelf de Masterbuilt
 
Wat een geweldig ding is dit. Is dit echt specifiek voor de Monolith of past deze ook op andere bbq's? Ik heb zelf de Masterbuilt
Dat zou ik je niet durven zeggen. Bij Monolith heb je een losse roosterring waar je deze pan inhangt. Ik weet niet of de masterbuilt dit ook heeft?
 
Lijkt me ook wat aan de kleine kant...:)
Ik bedoel maar, je moet afgezien van de dagelijkse zaken toch ook ruimte hebben voor véél vlees...?
Waar laat je nu dan dat vele vlees?
 
Wij hebben onlangs een nieuwe vriezer gekocht, 500 l.
En de oude 375 l staat nu voor noodgevallen paraat zoals buurtfeestje, bbq'etc... :)
Oogt wat vreemd op de foto, net of de rechtse groter is, maar integendeel...
DSCF4714.JPG
 
Dan wordt het gevaarlijk dat er al eens een stukje vlees onderaan buiten zicht over datum gaat.

Kleine tip, mijn ouders hadden ook zulke kist. Moeder had er verschillende bakken en dozen instaan, eentje voor kip, eentje voor groenten en zo voort.
Ik ben van plan om er winkelmandjes in te zetten, zodat er overzicht blijft, en niet alles boven op elkaar gestapeld ligt.
Of heeft er iemand een alternatief voor de mandjes?
 
Ik ben van plan om er winkelmandjes in te zetten, zodat er overzicht blijft, en niet alles boven op elkaar gestapeld ligt.
Of heeft er iemand een alternatief voor de mandjes?

Hier ben ik ook wel even nieuwsgierig naar.

Ik vacumeer alles redelijk plat, dan is het goed te stapelen.
Alleen word het uiteindelijk toch een grote onoverzichtelijke bak met van alles en nogwat erin.

Heb ook al eens bedacht om in een schriftje bij te gaan houden wat er in ligt met de datum van invriezen erbij.
 
Ik onze kist heb ik een aantal bakjes van ikea vanonder staan, maat kwam perfect uit.
Bovenin hangen 3 netmanden die meegeleverdwerden.

de beste manier om overzicht te bewaren voor mij is, een maand (of meer) niets meer kopen (toch zeker niet wat in de vriezer beland) en gewoon de vriezer leeg eten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan