BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Bedankt voor de steun
Heb geprobeerd dat ding gruwelijk heet te stoken om het roze eraf te branden, maar dat is niet gelukt
Er zit wel een brandplek in het gras...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Afgelopen weekend een pulled pork gemaakt. Dit is zo goed bevallen dat we dat zeker nog eens gaan doen. Als voorbereiding vast deze 4xprobes bluetooth thermometer gekocht. En tegelijk ook deze claws maar in het winkelmandje gestopt.
c007c21cadbf047c3c605b827a97fb6c.jpg


Verstuurd vanaf mijn Pixel 2 met Tapatalk

 
JosAikema zei:
Afgelopen weekend een pulled pork gemaakt. Dit is zo goed bevallen dat we dat zeker nog eens gaan doen. Als voorbereiding vast deze 4xprobes bluetooth thermometer gekocht. En tegelijk ook deze claws maar in het winkelmandje gestopt.
c007c21cadbf047c3c605b827a97fb6c.jpg


Verstuurd vanaf mijn Pixel 2 met Tapatalk
Van thermometer ga je geen spijt krijgen.  :)
 
Komen altijd van pas. Veel plezier met de nieuwe aanwinsten.

Verstuurd vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk. Handige app wel, zeker voor het plaatsen van foto's

 
f946d12664bf253532063711aa86a5f6.jpg


En nog 3 jaar garantie ook nog
 
Mooi hoor zo'n vintage WGA, pootjes wel doorklappen, zoals op de foto staat hij heel wiebelig
 
voor een paar euro (wegens showroom model) een Tarrington House Pellet Smoker gekocht voor heel weinig  <:p <:p  zeg maar net rond 3 cijfers .. :)  daar kon ik geen nee tegen zeggen
eerste stukje vlees & vis is al gerookt en gegrild

nl_pim_9027226001001_01
 
Met vrouwtjelief plantjes kijken, en dan in de koopjeshoek belanden van de plaatselijke tuincentrum. Toen zag ik ineens een grillgrate liggen voor 27.5 die kon ik niet laten liggen, en ook nog een dekselhouder die ik aan mijn meubel wil maken zodat ik hetdeksel fatsoenlijk weg kan hangen. En de plantjes, die hebben we toch maar ergens anders gehaald.
97024cde5a851fe478913b3e381a14be.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Die kom ik nou nooit tegen. Mooie vondst.
 
Bram zei:
Die kom ik nou nooit tegen. Mooie vondst.
Ik normaal ik niet hoor Bram. Stond ook echt raar te kijken.

Vandaag ook nog verder wezen shoppen bij onze oosterburen, en daar een "vleespers" tegen gekomen voor nog geen 3 euro. Leuk voor smashburgers.
d71b31d5d99c79fdfb72caa9625ed0cc.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Jeeeeej, het is zo ver: de KJ2 is gearriveerd:

8xF7AXO.jpg


alleen gelijk tegen een probleempje aangelopen: de firebox krijg ik niet goed in elkaar:
SnslZQc.jpg


Iemand enig idee wat ik fout doe?? hij lijkt overal niet de buitenkant van de base te raken, en toch hou ik een kier van een dikke centimeter

Eerste bloed zit er ook al in (links op de foto), vinger een beetje open gehaald  :D
 
Heb je alle elementen keer goed naar binnengetrokken? Zoals ik het nu op de foto zie raken de elementen elkaar in het middelpunt maar onder sluiten ze niet aan.



Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

 
In overleg met KJ de ruimte die ik heb verdeeld over de 5 delen, dan lijkt het mee te vallen.

RCqJSxTl.jpg


Kan iemand anders met een KJ2 eventueel een foto maken van hun firebox zodat ik kan vergelijken??
 
Is bij mij ook zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan