BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Vorige week in Cuijk langsgeweest bij het BBQ Paleis, ik ging eigenlijk voor een Looftlighter maar die hadden ze niet, kreeg nog een tip van een medebezoeker om op forums te kijken ;)
Aangezien ik een cadeaubon had voor ?100 moest het toch ergens aan op maken en heb ik de Maverick ET-735 meegenomen.  :D Blij mee!
En nog wat andere dingen meegenomen zoals een doos kokosbriketten (staven), chicken rub, platte RVS spiezen en een zak Black Ranch Cubaans 3kg houtskool waar ik niet tevreden over ben, 80% gruis in de zak :(
 
En weer een mesje erbij

8d7bc99e994f1c4c405eac1460dbd33a.jpg
 
Mooi mes, gekocht bij vuur en rook?
(Heb ik ook pas gekocht)
 
Yup
 
Dinsdag bij de Makro nog kleine gietijzeren pannetjes van Gusta meegenomen.
Deze zien er al vrij donker uit? Weet iemand toevallig of deze klaar zijn voor gebruik?
Of toch nog inbranden/seasonen?

RiNbhmB.jpg
 
Na lang lopen dubben uiteindelijk een WSM 57 aangeschaft. Aan ruimte in elk geval geen gebrek ;). Ben erg benieuwd hoe deze gaat bevallen.

WCma2f7.jpg
 
Edgar zei:
Mooi mes, gekocht bij vuur en rook?
(Heb ik ook pas gekocht)


Schitterend mes maar is het ook met een Feyenoord logo te leveren?  :D ?
 
R@lph zei:
Dinsdag bij de Makro nog kleine gietijzeren pannetjes van Gusta meegenomen.
Deze zien er al vrij donker uit? Weet iemand toevallig of deze klaar zijn voor gebruik?
Of toch nog inbranden/seasonen?

Meestal zit er een waslaagje op, zou het wel zelf nog een keer inbranden
 
3bfacb3363e11451464ac22049375128.jpg


Voor 2,49 bij de Action (in Lisse)

Stuffed burger pers


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zojuist mijn bestelling uit Duitsland binnen  ;)

Wn03jrM.jpg


Don Marco's pigwing en cherry bomb rubs

dBm2Qrd.jpg


En twee gallons blues hog saus, de champions blend en de regular, beiden superlekker.

Scheelde mij toch net even te veel, ?25,- goedkoper per gallon als in Nederland  ;)
 
Nice, waar heb je ze besteld in Duitsland?
 
Wat spulletjes aangeschaft voor de bbq.

Vleesrek/Ribrek



Wat proef/probeer rookhout en Rookpellets van Jack Daniels.
Jack Daniels Master Blend en de Captain's Luck all purpose rub.

 
richard0501 zei:
goed bezig!!  :D :D :D

Zag dat jij de Don Marco's rubs ook hebt, maar aangezien ik toch twee gallons uit Duitsland liet komen, deze maar gelijk mee besteld.

Als de rubs me bevallen kunnen ze wellicht de volgende keer bij jou vandaan als mijn captain's luck rub op is, want wat is die lekker op een bcc!  ;)

Is trouwens de grote variant hiervan exclusief voorbehouden aan green forest? Kwam hem nergens anders tegen?
 
Wga gevonden op 2dehands en meegegraaid voor 25 euro.  B-)
PhhZjJF.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan