BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Hij is heel mooi Uipko!
Ik ben altijd jaloers op de ruimte die jullie moeten hebben om al dat moois op te bergen....
Mijn wederhelft hoor ik nog wel eens onvriendelijke dingen zeggen als ik WEER een plank in de kast heb leeg gemaakt voor mijn spulletjes.
Ik hoor het wel...... maar doe net alsof ik het niet hoor
=))
 
ReneR zei:
Hij is heel mooi Uipko!
Ik ben altijd jaloers op de ruimte die jullie moeten hebben om al dat moois op te bergen....
Mijn wederhelft hoor ik nog wel eens onvriendelijke dingen zeggen als ik WEER een plank in de kast heb leeg gemaakt voor mijn spulletjes.
Ik hoor het wel...... maar doe net alsof ik het niet hoor
=))

Was hier ook wel een gevalletje, achteraf vergeving vragen  :blush: Hij is ook wel een tikkie groter dan ik had verwacht ;) Volgens mij is ie full RVS dus kan desnoods in de schuur opgeborgen worden.
 
ReneR zei:
Mijn wederhelft hoor ik nog wel eens onvriendelijke dingen zeggen als ik WEER een plank in de kast heb leeg gemaakt voor mijn spulletjes.
Ik hoor het wel...... maar doe net alsof ik het niet hoor
=))

En helpt het Rene?
Bij mij altijd een week wel beeld, maar geen geluid....

En ik zie weer zo een week aankomen, binnenkort .. Zeer binnenkort :)
 
BertM zei:
ReneR zei:
Mijn wederhelft hoor ik nog wel eens onvriendelijke dingen zeggen als ik WEER een plank in de kast heb leeg gemaakt voor mijn spulletjes.
Ik hoor het wel...... maar doe net alsof ik het niet hoor
=))

En helpt het Rene?
Bij mij altijd een week wel beeld, maar geen geluid....

En ik zie weer zo een week aankomen, binnenkort .. Zeer binnenkort :)

Wel beeld maar geen geluid....zelfs niet als het journaal begint???
Sounds like heaven
Woehahahahahaha
 
umy7e7ag.jpg


Weer een snelle en nette service van. Martijn!

Ik zeg niets ;-)
 
hij is mooi, veel plezier er mee  :)
 
Weer zo'n worstelaar :-O
Mooi BertM!!!
 
dannycnl zei:
Me vriendin appt me net, ik heb een Weber gewonnen. Dus de laatste aanwinst een Weber Bar-B-Kettle :)

Gefeliciteerd met je laatste aanWINST ;)
 
Een Foodsaver V2860, dus vanaf nu alles goed verpakken. Ook weer een lading vlees van Beef & Steak, dus dit weekend weer aan de bak. PP staat op het programma voor een plakker deze keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan