BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooie aanwinsten weer hoor  :)
@Boel
Je worstenfabriek kan beginnen  :D

@Lasm
Wat is She-Oak (een vrouwtjes boom  :-/ )

@Mr_Nas
Ze houd van je....  :)

Mac
 
@mr Nas, dit is een hint. Hop die Q aan en rap een beetje.... :p
 
@Mac, de latijnse naam is Casuarina en komt uit Australie.
 
Mooie spulletjes allemaal weer :D
Enne... LASM, met zo'n grote Q heb je ook wel wat hout nodig h? >:D<
 
De Foodsaver Vacuum Sealer Top Line 2860. Besteld via amazon.de voor iets meer dan 110Eur incl verzenden ;)

IMG_0193_zps1e8c79dc.jpg


Vraag: Ik heb er ook gelijk een aantal bakjes bij, waarom zou je zakjes gebruiken voor marineren - als het vlees in de marinade ligt? Is er een voordeel dat ik niet zie?

 
Harold zei:
Vraag: Ik heb er ook gelijk een aantal bakjes bij, waarom zou je zakjes gebruiken voor marineren - als het vlees in de marinade ligt? Is er een voordeel dat ik niet zie?

Dat is een mooi vacumeermachientje.

Voordelen van een zakje zijn dat minder marinade nodig is, en het neemt minder ruimte in.
 
Ga je een hoop lol van hebben, ik heb hem ook......
 
Bert en Antis en Geert +1
Super fijn apparaatje. (en een stuk minder als ik er ooit voor heb betaald  ;) )

Mac
 
Soms heb je grappige verrassingen. Vlak voor mijn wintersport afgeleverd, onder de bank in de hal geschoven tijdens het inpakken van alle spullen in de auto. Nadien een beetje vergeten :blush: En zo heb je een dikke maand nadien een leuke verrassing. Nog bedankt he Gerard!

2014%2B-%2B1
 
Mac zei:
Supprise  <:p
:D

Ik zie dat jij de dames versie hebt Emiel (kleurtechnisch gezien  ;) )

Mac

Ik. Zeg. Niks. =))
 
Heb bij de Hornbach 4 zakken houtsnippers gekocht van Weber 2x Apple 2x Cherry.
Ze waren half geld en aangezien ze geen brood eten:)
 
Nieuw mes van Beef Exclusief uit Waddinxveen.

IMG_3154600x400_zpsd397dcca.jpg
 
ik vraag mij eerlijk gezegd de kwaliteit van de messen af, maar laat maar weten wat je er van vind
 
Deze messen zijn van carbonstaal, simpel, het roest als de pest als je ze verkeerd behandeld.
Goed heet afwassen en wat olie erop doet wonderen. Maar ze zijn makkelijker te slijpen dan rvs en ze blijven langer scherp. Nadeel ze krijgen vlekken, die echter geen invloed hebben op de kwaliteit.
Als voorbeeld, de BBQ PIt Boys ( youtube) gebruiken dit mes ook. Ik zocht er al langer naar en ben er dus erg blij mee. En voor de prijs hoef je het niet te laten.......
 
Een OTS57 uit 1998 via marktplaats.

HretJjj.jpg


Deksel, rooster, handvaten en wielen voor de UDS. De rest wordt een tweede Weber-kruidentuin..... :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan