BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooi spul! Ben benieuwd hoe die handvatten in de hand liggen. Persoonlijk heb ik tot nu toe de voorkeur aan houten handvatten.
Vorm van bovenste mes, heeft stoer uiterlijk zo!
 
Die heb ik welโ€ฆ.niks voor grote handen begrijp ik hieruit?
Het handvat is hol en uiteinde open , misschien kun je ze om je vingers schuiven (freddy krueger)๐Ÿ˜†
 
Er staat Unox op de binnenkant van me vingers, weet niet hoe groot de holling is aan het uiteinde??๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Het is opgerold ,kan ik voor je oprekken ๐Ÿ˜
 
Wordt niks voor mij denk ik, iemand nog een goeie suggestie voor messen voor mensen met Unox handen?๐Ÿ˜‰
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Wordt niks voor mij denk ik, iemand nog een goeie suggestie voor messen voor mensen met Unox handen?๐Ÿ˜‰
Doe nog een poging
Screenshot_20220209-224140_Samsung Internet.jpg
 
Wordt niks voor mij denk ik, iemand nog een goeie suggestie voor messen voor mensen met Unox handen?๐Ÿ˜‰
Als je echt niets vind naar je zin kan je altijd een mes op maat laten maken.

In Ekeren zit IPKnives, die maakt ze op maat.
Gaat je iets meer kosten maar is ook niet onbetaalbaar.
 
Screenshot_20220210-190459_Chrome.jpg

Ik heb deze gekocht als Kick Ash basket vervanger voor de Weber Kamado.
Het is de Frontier versie.
20220210_184932.jpg

Je kan wel wat minder kolen in doen. 34 cm diameter en een 10 cm hoog.
Ik ben hem nu aan het inbranden.

Uit GB besteld, โ‚ฌ35,-.
 
De tijd die ik gestoken heb in het opvoeden van mijn vrouw begint eindelijk vruchten af te werpen.

Gaat ze naar het tuincentrum en komt thuis met:
Bekijk bijlage 35093
Graag reviews, want dat is er eentje waar ik nu al sinds ik de KJ heb, over twijfel. Vind 'm pittig van prijs, maar mijne dealer zweert erbij en gebruikt deze enorm veel.

Veel plezier ermee.
 
Graag reviews, want dat is er eentje waar ik nu al sinds ik de KJ heb, over twijfel. Vind 'm pittig van prijs, maar mijne dealer zweert erbij en gebruikt deze enorm veel.

Veel plezier ermee.
prijs viel goed mee, 120โ‚ฌ maar was in uitverkoop -60%, dus nog 48โ‚ฌ betaald
 
Terug
Bovenaan Onderaan