BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Vanmorgen dan echt de kogel door de kerk en een BGE Large besteld! Heb mezelf kunnen bedwingen en laat hem leveren zodra ik terug ben uit Amerika. Dag dat ik terug ben aan de slag met een meubeltje en de BGE monteren! Dus nog twee weekjes aftellen en wat inspiratie op doen in KC B-)
 
Mijn laatste aanwinst via Facebook gevonden !!
1256d7bb9cb477e433fa5bf31a864af6.jpg

 
Na lang aarzelen vandaag toch een Weber Summit Charcoal in huis gehaald. Ik kreeg een aanbieding die ik eenvoudig niet kon weerstaan en nu staat hij te glimmen op de veranda. Had liever de versie met tafel gehad, maar dat werd veel te duur. Nu komt er gewoon een losse tafel naast te staan. Ben er erg blij mee. Nu via marktplaats nog een goed baasje zoeken voor de performer deluxe en de WSM.

 
Dat is een mooie barbecue. Moest ik nog een kamado hebben en er een willen kopen zou ik toch twijfelen om niet voor een summit te gaan.
 
Ik heb veel reviews gelezen en op YouTube gekeken, daar kwam de summit charcoal erg goed uit. Ik heb nu ook een weber die erg goed bevalt, dus de keuze was gemakkelijk. Het enige minpunt is dat ik mijn rotisserie niet meer kan gebruiken. Maar eens kijken of ik dat nog kan oplossen
 
Deze hebt ik net gekocht, ovale schaal gietijzer 21,5x15x4cm.

Ik wilde een foto toevoegen maar lukt mij niet even snel.

Ik de aanbieding voor 5 euro bij de Dirk vd Broek
 
Wauw! Mooie Summit. Daar ga je veel plezier van hebben!
 
Dat is een fijne. Ik heb heb zelf ook.
 
De 2580? Of is dit die andere (3-serie)? Als het die andere is ben ik wel benieuwd waarom je die gekozen hebt.
 
Ik heb die van het plaatje. Kreeg hem omdat ik dingen moest vacumeren om een sous-vide apparaat uit te testen. Kwam mooi uit want mijn vorige foodsaver was bijna op.

Deze werkt fijn, stand voor zachte dingen ed.
 
De Kipgrill....niet omdat ik hem nodig heb, maar gewoon leuk!
b104670a36bfd66d34a225b20d4495ba.jpg
4718111f8632feaaf1f4b5c52a6fa86e.jpg


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
Van de week in de US geweest en daar een bezoekje gebracht aan Wallmart en Kansas City BBQ Store. Heb een aantal rubs meegenomen. Kon een deel hier ook kopen zag ik, maar die zijn aanzienlijk duurder. Van 't weekend maar eens testen :).
sl1yyX7l.jpg
 
En als je er dan toevallig toch bent  :D.
 
Hans zei:
En als je er dan toevallig toch bent  :D.

Dan moet je jezelf vooral inhouden niet teveel mee te nemen.... :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan