BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Aangezien er volgend jaar nieuwe modellen buitenkeukens komen van Weber, en ik ze spuuglelijk vind (maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening  ;) ) ben ik vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe buitenkeuken, en heb de volgende aankoop gedaan:

De Weber Genesis S-330


Compleet RVS dus vergt weinig onderhoud.

Omdat deze op mijn dakterras moet komen te staan in weer en wind, heb ik met mijn huidige barbecue wel geleerd dat wanneer de beschermhoes verouderd is, geheel krakkelee wordt, en dus ook niet meer waterdicht, dus heb ik daarvoor nu een andere oplossing bedacht:

De Keter Store it Out Ultra


Geheel onderhoudsvrij, vorstbestendig, dus voor mij de ideale oplossing.

De berging ga ik volgend weekend bestellen, aangezien er 2 tot 5 dagen levertijd op zit, en het net makkelijker is om deze te ontvangen wanneer ik nachtdienst heb :D

Dit lijkt mij de ideale oplossing voor mijn persoonlijke probleem.

Ook komt er nog een aerocover over de barbecue heen, dit is een ademende hoes, die eventuele condensvorming afvoert. Vraag me af of er iemand hier is die daar ervaring mee heeft?

Hopelijk gaat dit de levensduur van mijn nieuwe barbecue aanzienlijk verlengen ;)

Ik hoop hier veel plezier van te mogen hebben
 
Mooi hoor, heb hier dezelfde staan. Als hoes heb ik de hoes van weber gebruikt, gaat prima :) Aan de hoes merk ik nog weinig spannends, gebruik die hoes nu een jaartje ongeveer
(Spit erbij en hoppa, echte aanrader! :D )
 
Hmmm misschien toch maar een weber hoes dan! ;)
 
Ze zijn prijzig, maar hij is redelijk als nieuw nog (ondanks dat er al slakken op gekropen hebben, hij al volledig bevroren is geweest, hij in de brandende zon heeft gestaan). Ik heb hem destijds in Duitsland gekocht, zowel de genesis als de hoes, maar dat zal weinig verschil maken denk ik. ;)
 
SilverFox zei:
Ze zijn prijzig, maar hij is redelijk als nieuw nog (ondanks dat er al slakken op gekropen hebben, hij al volledig bevroren is geweest, hij in de brandende zon heeft gestaan). Ik heb hem destijds in Duitsland gekocht, zowel de genesis als de hoes, maar dat zal weinig verschil maken denk ik. ;)
Ik heb een Summit en die staat al bijna 2 jaar in regen, wind en zonneschijn zonder hoes buiten. Er zit nog geen plekje roest op. Ook mijn zeer oude Weber gasser heeft 14 jaar zonder hoes buiten gestaan, pas na een jaar of 10 kwam er een klein roest plekje op het onderstel.
 
Jep mijne begint op mijn gold c uit 2003 alleen op de ge?mailleerde delen te roesten, de RVS bak, branders en flavorizers zijn vrijwel onverwoestbaar!  :D

Vandaar nu ook mijn keuze voor een complete RVS versie, en als ik de levensduur kan verlengen door de tuinberging, dan is dat alleen maar meegenomen ;)
 
gisteren werd mn big green egg large geleverd, dus vandaag maar direct de auto ingestapt en wat inkopen gaan doen:

En bestellingkje van vuur en rook is inmiddels ook afgeleverd:

Ik kan weer even verder.
 
Das geen half werk allemaal
 
Dat wordt een mooi weekend voor je!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Weer eens wat hout snippers besteld en een kippenstandaard met een mooi boek om de ideale hamburger te maken en de ProQ BBQ handschoenen.  :D

0e2b047952.jpg
 
Dat wordt burgers testen dit weekend, tsja zwaar werk maar iemand moet het doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Gefeliciteerd !


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Mooi kado . Van harte


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Cool!
 
Van harte
 
Omdat ik voor mijn oude liefde, patisserie, wat ging bestellen en het 2e artikel voor de helft was bij
Oldenhof wat zakjes woodchips van Camerons.


 
02a49e933338b6ac04086de102c1f564.jpg

Postbode was er vanmorgen weer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
3e21b28a34bc2e85500d069eeb167dca.jpg

Ik was toch echt toe aan een goede thermometer. Ik wilde er ??n met 2 sondes.
1 keer kunnen testen nu, en hij werkt perfect

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan