BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Met handvaten is veel lastiger zoeken dan naar met zonder... standaard in Nederland is nu zonder... ;)
 
Sander72 zei:
Met handvaten is veel lastiger zoeken dan naar met zonder... standaard in Nederland is nu zonder... ;)

Ik zweer bij mijn 2 WGA's MET handvatten.
 
Spullen die me moeten helpen met het vies maken van de q, en lekker maken van vlees:

 
Fijn rookhout en prima saus om mee te beginnen ;)
 
Ik hoop het!
De noskos sweet & smokey saus is super, maar dit is wel leuk om eens wat smaken uit te proberen.
 
Probeer volgende keer eens de Stockyard sauzen. Die zijn heerlijk!
 
Hmm. Ik was al aan het twijfelen of ik deze of die stockyard sauzen zou doen.
Ach ja, mijn all time favoriete saus is en blijft Hela curry, die smaakt zelfs op de boerenkool. Het liefst zo veel mogelijk, zodat je geen boerenkool proeft, maar dat is een ander verhaal :)
 
d8f0763a9f8e947ec8af8254cc3d03a3.jpg
 

Yesssss eindelijk gedaan met pizza om de 15min. Gedaan met pizza waar de bodem gaar is en de toppings niet.

Ik heb direct zin om het uit te proberen
 
Afgelopen vrijdag ook de pizza ring binnen gekregen. Werkte uitstekend!
:)
 
Gekocht in de USA. Het is echt ongelofelijk wat ze daar allemaal standaard hebben in hun supermarkten. Naast heel veel BBQ sauzen, bbq accessoires, rookhout (shunks en geen snippers!!!, voor nog geen $5 per zak) hebben ze heel, heel, heeeeeeel veel vlees. Brisket kan je er gewoon kopen, maar ook Flanck steaks, tri-tip, ribs.. noem het maar op. En lekker.............


3 soorten liquid smoke, temperatuur meter ($ 7 - mijn ikea meter ging kapot) en een Leatherman (gewoon omdat het leuk stuk speelgoed is :))
 
Vandaag met de post gearriveerd

45807708278e70ba228d6edcf1f46478.jpg


Iets om lezen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan