BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Geweldig cadeau van mijn vrouw gekregen. Mijn verjaardag is dan wel over anderhalve maand maar aangezien mijn huidige bbq er nu echt doorheen zit.

Kreeg ik gisteren een bestelbevestiging voor de zwarte variant hiervan onder ogen. Deze week in huis.

57cm-onetouchpremium_ivory.jpg


 
Mijn eerste  aanwinst een Big green Egg Large met dank aan Gerard van de probbqshop bedankt voor de  goede service.


Gisteren ook maar een tafeltje gebouwd


even passen.
 
Boyke zei:
Geweldig cadeau van mijn vrouw gekregen. Mijn verjaardag is dan wel over anderhalve maand maar aangezien mijn huidige bbq er nu echt doorheen zit.

Kreeg ik gisteren een bestelbevestiging voor de zwarte variant hiervan onder ogen. Deze week in huis.

57cm-onetouchpremium_ivory.jpg

Ik heb deze ook sinds dit jaar ( de zwarte ). Fantastische Q!
 
En nu snel vies maken h?...
 
Jorte zei:
Fijne tafel heb je gemaakt, en lekker snel ook.
(blijkbaar handiger dan ik  :) )

Dankje  ben toch wel de hele zondag bezig geweest hoor  8 uurtjes en de dag erna  nog 1 keer in de whitewash gezet. wel zeer tevreden over het resultaat
 
3X10KG Ecobrasa waarvan 2X10KG Vaderdag cadeaus zijn en 1X 10KG voor mij. En nog een 1KG starter van Ecobrasa. Vandaag geleverd en de Ecobrasa met 10% korting dankzij ecologisch en het genootschap.


f11bf2a1c64bdfa4a6c4754589b55988.jpg
 
Mijn vaderdag gekregen van mijn 3 kids en mijn lief vrouwke.

c3b87c7d8f582609c76dbdecc2fcee3b.jpg


En hier moest mijn vrouw even tester spelen.....

c7c819b0dc132969305de96842523388.jpg


Sorry van de fotokwaliteit. Die zijn met een gsm gefotografeerd
 
mooi hoor, daar ga je lekker veel plezier van hebben
 
vrijdag nog maar een nieuwe WSM er bij gekocht, dit keer de 37 cm. hij is echt lief, leuk, schattig enz enz





heb ze nu alle drie  :) ;)

 
joethesmoker zei:
3X10KG Ecobrasa waarvan 2X10KG Vaderdag cadeaus zijn en 1X 10KG voor mij. En nog een 1KG starter van Ecobrasa. Vandaag geleverd en de Ecobrasa met 10% korting dankzij ecologisch en het genootschap.


f11bf2a1c64bdfa4a6c4754589b55988.jpg

Ik ben benieuwd naar het resultaat aan het einde van je run. Ik heb een paar weken geleden 40 kilo Ecobrasa gekocht via Ecologisch en ik vind dat deze batch vrij veel geel as heeft en veel rook bij het opstarten. Kan Ecologisch natuurlijk niets aan doen (disclaimertje)
 
Holkers +1
Heb gisteren 10kg gekocht, ben venieuwd hoe het nu is........
 
Hebben ze niet speciaal voor jou Leo geen 67 WSM versie??
 
Leo zei:
vrijdag nog maar een nieuwe WSM er bij gekocht, dit keer de 37 cm. hij is echt lief, leuk, schattig enz enz
heb ze nu alle drie  :) ;)

Je mag heel trots zijn op deze prachtige familie, Leo!  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan