BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Via Lin, in het kader van " brutalen hebben de halve wereld", een vuurkorfscheider. ( een vriend van haar had er een gemaakt, en een PM is snel gestuurd ;) ) Om op mijn Ei direct en indirect te kunnen knutselen. Ik ga hem binnenkort uitproberen. Voor nu al woop woop en dank je wel!

   
 
 
Handig zeg! Je eigen EGGvider! ;)
 
Dominique zei:
Via Lin, in het kader van " brutalen hebben de halve wereld", een vuurkorfscheider. ( een vriend van haar had er een gemaakt, en een PM is snel gestuurd ;) ) Om op mijn Ei direct en indirect te kunnen knutselen. Ik ga hem binnenkort uitproberen. Voor nu al woop woop en dank je wel!

   
 

Oei! Hebben hebben hebben!  :D
 
Top dat ie binnen is! Veel plezier ermee!!
 
Home made smokenator van roestvrij staal! Binnenkort even snel uit testen  :D :>
2hoff4x.jpg
 
Zonde dat ze niet echt goed verkrijgbaar zijn in Nederland dat we hem zelf hebben moeten laten maken.

Wel iets aangepast zodat hij makkelijk op te bergen is ;)
 
Hoewel ik ervan overtuigd was dat ik genoeg BBQ's heb, kon ik toch de verleiding niet weerstaan:
20150404_102224_zpsfby367ps.jpg


Van de ING rentepunten voor 150 euro een Weber 57; de 47 gaat nu maar op marktplaats na ruim 2 jaar trouwe dienst. Hij is vandaag meteen viesgemaakt (niet gebeurd), en komende dagen meteen weer twee keer aan de slag ;)
 
Je kan nooit genoeg Q's hebben en zo'n 57 cm heeft lekker veel ruimte voor gebruik op feestjes...
 
De nieuwe reverse vault smoker van de Sea Side Smokers.

1675eb2d8df7e6859bdfef12746ad3c8.jpg
 
Heel mooi geworden Mike!!!!
 
snel vies maken Mike  ;)
 
Mooi ding Mike, het nadeel is alleen wel dat je nu de apparatuur niet meer de schuld kan geven als je niet gewonnen hebt! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan