BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Onder meer bij die geweldige forumsponsor rechtsboven!
 
Sander +1
 
Thx daar ga ik eens kijken een kleine is voor mij genoeg om brood en stoofpotjes in te maken th? voor de reactie:)
 
Ik kon mij ook niet beheersen bij de forumsponsor afgelopen zaterdag.  :)

Het wordt maar weer eens tijd om de droogkast te gaan vullen met wat mooie producten.

Sinds kort heeft Martijn nu ook zakeinden in het assortiment. (eindelijk  ;) )
Dus hier een aantal van meegenomen, en nog een zakje varkensdarmen.
Spekhaak (altijd makkelijk), en een extra mesje voor de Porkert. (advies is per plaat een eigen mes, omdat deze op elkaar in slijten, nou dat doen we dan maar :) )
Het boekje stond al lang op mijn lijst, en is er niet in digitale vorm (voor zover ik kon vinden), en wat naslag over fermenteren is altijd wel handig)
En natuurlijk na de Chuck Wagon Cooking workshop, een fire ring meegenomen (stom dat ik deze nog niet had  #-o )
En de zak houtskool welke niet meer op de foto paste.

Al met al, kan ik weer aan de slag

16215184953_84ef4e6834_z.jpg


Mac



 
Nou je kan weer even vooruit Marcel en ja je hebt het gezien ik ben ook niet met lege handen weg gegaan.
 
Jep, hier wel aan de lit lifter gedacht, maar dus niet aan de fire ring. . . . .  ~X( L-)
 
zakeinden?  :(
 
ha ha, als ik de workshop niet had gedaan, dan had ik dat ook niet geweten hoor Erik.  :D

Crea Bea als jij bent, kan jij best wel iets (laten) maken om dit probleem al dan niet tijdelijk te omzeilen Erik.

Mac
 
Wow, dat is echt schitterend zeg! Ik ben bij verse worst blijven hangen... ook al geweldig leuk om te doen hoor.

Maar dit is echt Next Level and Beyond vrees ik... zo mooi diep rood. Jij hebt die prachtige droogkast, dat scheelt.

Ik zoek mijzelf steeds weer excuses merk ik... wat een geweldige projecten bestaan er toch... zat net nog aan een rondje zalm te denken, nu het nog kan in die koude nachten.
 
102e6b9c189c2dc6bc52c33f3a6a0eaa.jpg


Mijn laatste aanwinsten! Erg fijn als je iets voor je verjaardag vraagt en het dan ook daadwerkelijk krijgt.........love it!
 
Mac zei:
ha ha, als ik de workshop niet had gedaan, dan had ik dat ook niet geweten hoor Erik.  :D

Crea Bea als jij bent, kan jij best wel iets (laten) maken om dit probleem al dan niet tijdelijk te omzeilen Erik.

Mac
Juist  :D :D
En dan gelijk iets inklapbaars zodat het meekan op een motor-whisky-kampeertrip  B-)
 
Wereldpannen. Voor zo ver ik dit goed kan zien is dit een flensjes/pannenkoeken koekenpan. Voor gebruik wel even inbranden. En om het beschermlaagje eruit te krijgen eerst een laag zout op de bodem en verhitten. Gaat walmen en stinken maar werkt wel.
Daarna pan afspoelen met heet water en drogen daarna met neutrale olie insmeren en inbranden.

Spekpannenkoeken werken overigens niet zo fijn op deze pan. Door het vocht/eiwit uit het spek ben je even het anti aanbak kwijt.
 
Mooi pannetje hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan