BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

leuke speeltjes weer en een pracht van een keuken
 
Hey Ceriel, je kunt de blauwe folie ook 5 jaar laten zitten en dan eraf halen, heb je meteen WEER een nieuwe keuken =D>
 
Stiekem vond ik het een hele gave kleur... (heb zelf een ijsblauwe keuken)
En dan lees je over de folie... Toch heel wat keukens helpen monteren, maar die blauwe folie hadden we 'vroeger' niet.
Maar de kleur die je er onder hebt, is ook niet lelijk! ;)
 
Vandaag voor me verjaardag een super cadeau gekregen!
na5a5y8y.jpg
 
Ceriel zei:
Over twee weken het blad erop, de vaatwasser overzetten uit de oude keuken, alles aansluiten en de blauwe folie eraf.... De vloer over een maandje, als ik vakantie heb

Mooi blauw is niet lelijk! mijn vorige keuken was hoogglans Paars..... best grappig!
 
Mijn verjaardagsaanwinsten

B4D6E4D3-BE49-49A9-A8C4-63F73315DF53_zpsnsukzprr.jpg
 
Afgelopen zaterdagochtend 40kg Terlanco kokosbriketten opgehaald, 's middags kwam vrouwlief thuis met een klein zusje voor de MasterTouch, voor 49,95 nog bij de AH een Smokey Joe Premium geritseld voor de camping. Zojuist bedacht ik me ineens iets: is het interessant de Mini WSM mod te bouwen? Heeft iemand van jullie daar goede ervaringen mee?

sjp.jpg


 
Ik zie weer een heleboel mooie spulletjes voorbij komen....
 
Een Igrillmini. Ik heb al een. ipad en krijg per 1 augustus een MacBook Pro en een IPhone dus dan dit maar ipv Maverick.
 
laatst al een OTP67 gekocht:



is vandaag nog een WSM 57 bij gekomen



 
Frits zei:
Wat een joekel, dat wordt grote partijen cateren!

ja, het is inderdaad een joekel, moet binnenkort ook aan een grotere aanhanger, maar dat zal wel pas volgend jaar worden.
Heb as vrijdag een bruiloft te cateren, en moet in 2 uur tijd, 55 mensen te eten geven incl dessert, dus moest hem er nu wel bij hebben.
Dominique komt mij vrijdag gelukkig ook helpen, ben daar helemaal blij mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan