BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste low and slow sessie (Ribs)

Bedankt voor de positieve reacties en tips.

De foto's zijn ook bij de familie niet onopgemerkt gebleven. Morgen komen mijn broertje en schoonzus en staat er 5kg spareribs op het menu. 3-2-1 met 2 soorten rubs.

Ben nu bezig met Pork Belly Burnt Ends van Noskos.

 
Foxtrot86 zei:
Bedankt voor de positieve reacties en tips.

De foto's zijn ook bij de familie niet onopgemerkt gebleven. Morgen komen mijn broertje en schoonzus en staat er 5kg spareribs op het menu. 3-2-1 met 2 soorten rubs.

Ben nu bezig met Pork Belly Burnt Ends van Noskos.
Pork Belly Burnt ends zijn echt geweldig.
 
Heb zelf ook ooit een mini starter gemaakt zoals die van ceriel, maar van een groot soep blik (heb je soep en een starter :D). Werkt inderdaad ideaal om een snake te beginnen!

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 
Je kunt ook van een groot blik de bodem verwijderen en dat dan in je kolenstarter zetten. Daar je kooltjes in en verder aansteken zoals gewoonlijk.

Maar een kleine kolenstarter kost een paar tientjes en als je regelmatig low en slow doet is dat een welkome aanvulling op je uitrusting ;)
 
noskos zei:
Je kunt ook van een groot blik de bodem verwijderen en dat dan in je kolenstarter zetten. Daar je kooltjes in en verder aansteken zoals gewoonlijk.

Maar een kleine kolenstarter kost een paar tientjes en als je regelmatig low en slow doet is dat een welkome aanvulling op je uitrusting ;)

Dat is inderdaad het overwegen waard. Het gaat echter de laatste dagen wel prima. Dus misschien dat ik er tzt wat tientjes bij leg en een Bastard one minute lighter koop. 
 
Heb vandaag op mijn werk gelijk het Ikea bestekbakje even aangepast  :D

20180122_163234_001.jpg
 
Dat is een mooie starter. Inox handvatje?
 
Brecht zei:
Dat is een mooie starter. Inox handvatje?

Yep gewoon een buisje schroefdraad erin klaar  :)
 
Hans zei:
picosuma zei:
Brecht zei:
Dat is een mooie starter. Inox handvatje?

Yep gewoon een buisje schroefdraad erin klaar  :)

Mooie starter
Denk je niet dat het inox handvat erg heet wordt  :-?

Zou kunnen heb ook nog een houten liggen maar ik pak dit toch altijd met de handschoenen op dus dat maakt niet uit. :)
 
picosuma zei:
Hans zei:
picosuma zei:
Brecht zei:
Dat is een mooie starter. Inox handvatje?

Yep gewoon een buisje schroefdraad erin klaar  :)

Mooie starter
Denk je niet dat het inox handvat erg heet wordt  :-?

Zou kunnen heb ook nog een houten liggen maar ik pak dit toch altijd met de handschoenen op dus dat maakt niet uit. :)

Maar voor als je het vergeet, AU :D
Denk dat ik voor de houten zou gaan.  :-? :D
 
Grillmarks?

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan