BasBQ
Beef en Steak

Mijn Blauwe Grill Guru Classic Large!

De kleur spreekt mij ook wel aan, weer eens wat anders! Kwam er achter dat ik nog van die nutteloze VVV bonnen heb liggen welke je bij de Hornbach kan gebruiken, dan wordt dit met net iets meer dan ? 500,- wel heel aantrekkelijk.

Zit bij deze Hornbach deal ook alle accessoires zoals Grill Guru deze regulier levert? Dus de plate setter, grill verhoger, aspook en hoes? 
 
@S1000RR: ja, bij de Hornbach blauwe GG krijg je ook deze accesoires erbij.
Ik heb hem ook staan, tot nu toe iedere week minstens 1 keer gebruikt(afgelopen weekend bijna 3 kg pulled pork gemaakt).
Bevalt tot nu toe heel goed, alleen moet er echt wel een divider bij komen!
 
NielsM zei:
@S1000RR: ja, bij de Hornbach blauwe GG krijg je ook deze accesoires erbij.
Ik heb hem ook staan, tot nu toe iedere week minstens 1 keer gebruikt(afgelopen weekend bijna 3 kg pulled pork gemaakt).
Bevalt tot nu toe heel goed, alleen moet er echt wel een divider bij komen!

Top! Begin nu toch wel enthousiast te worden :) Morgen eens in het echt kijken bij de lokale bouwmarkt
 
Nog een tip voor mensen die op zoek zijn naar de classic of elite, as woensdag tot zondag geeft Makro 25% korting op BBQ's, waaronder GG.

Momenteel is de classic daar ? 725 incl btw, ik ga er van uit dat ze de basisprijs met deze actie verhogen naar de adviesprijs van ? 799 oftewel een actie prijs van ? 599. De Elite zou dan op ? 750 uitkomen!
 
Heb vanmiddag naar aanleiding van de tip een GG classic gehaald

Prijs was 595 ex btw, incl 719,95

Met de kortingsactie 543 incl betaald

d027c25076c11997450245bafbbe0973.jpg
 
Nice, die heb je goed gescoord zo Eddepet!

Overigens zit de grill verhoger er bij de blauwe versie niet bij.

Op de site van Grillguru staat trouwens
een lekker basisrecept voor spareribs.
Die ga ik van 't weekend weer maken.

Vorige ronde ging het al wat beter met de temperatuur.
Ik had wederom een beste overshoot, ik heb hem toen volledig gesloten tot de temperatuur begon te dalen.
Wanneer de temperatuur weer begon te stijgen kreeg ik hem met Ewalds tip best goed stabiel.

Gelukkig is het helemaal niet erg om te oefenen  :p
 
timmehhh078 zei:
Heb vanmiddag naar aanleiding van de tip een GG classic gehaald

Prijs was 595 ex btw, incl 719,95

Met de kortingsactie 543 incl betaald

d027c25076c11997450245bafbbe0973.jpg

Goeie deal  B-)
 
Mooi apparaat, toch wel chique als het keramiek nog helemaal maagdelijk is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Jaloers, wil ik ook.. nu alleen de vrouw nog overtuigen :p

Nah grapje, ook die weet al lang dat dit een kwestie van tijd is. Alleen weet ik niet of ze zo vrolijk wordt van blauw haha.


Ik persoonlijk vind het een pareltje!
 
Vanaf vandaag ook de trotse bezitter van een blauwe classic large :D gelukkig op tijd bij, de verkoper zei dat ik de een na laatste had en het blauwe model loopt er uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan