Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
structor zei:50x al da's al best veel, ik kom daar niet aan als weekend bbqer.
congrats!!!
Ivo-tje zei:50.... Dat is best een flink aantal al.
Moet zeggen dat ik het niet tel, maar zit volgens mij nog niet eens op de 25... (Mag ik hier nog wel lid zijn?)
Ziet er iig prima eetbaar uit!
Boldeagle zei:Niet verkeerd, Ik denk dat ikzelf rond de 75+ per jaar uitkom. Waarbij de zomer het gemiddelde lekker optrekt. In de tuin ouweh**ren met een pilsje erbij is dan toch lekkerder met een zonnetje op je bol ;D
In de winter is het voor mij ook een weekenduitje![]()
Ivo-tje zei:Moet zeggen dat ik het niet tel,
dan MOET je nog 50JohanD zei:redden we de 100.
JohanD zei:deze staat mooi in een aangebouwde serre aan de keuken met een afzuiging er boven,
JohanD zei:Een schouderkarbonade even in een marinade van sojasaus met diverse kruiden, op de Q. Even grillen aan beide zijden
AV zei:Ivo-tje zei:Moet zeggen dat ik het niet tel,
ook nooit gaan doen ,is zonde van de tijd om te vinken hoeveel.
gewoon genieten( en delen hiero) van de momenten dat vuur dr in zit.
dat TELT vind ik.,,
dan MOET je nog 50JohanD zei:redden we de 100.
JohanD zei:deze staat mooi in een aangebouwde serre aan de keuken met een afzuiging er boven,
mazzelpik; 8)
JohanD zei:Een schouderkarbonade even in een marinade van sojasaus met diverse kruiden, op de Q. Even grillen aan beide zijden
ooh; op die manier geteld zit ik de laatste 10 jaar schat ik gemiddeld op 170x p/j na mn werk voor of onder mn voortent luifel vlees en aardappels te bakken.
weekends thuis: in zon of onder afdak 30x p/j serieus BBQ is totaal 200x (vandaar AV is mn naam)
dat alles enkel op KOLEN
maar buiten mijn ding tis jouw gouden moment .
en proviceat dr mee ,
en uh: de lapjes zien dr lekker uit 8)
JohanD zei:Dat ik een andere mening heb, mag neem ik aan en die mag ik hopelijk hier ook plaatsen.
zou ik niet durven aan turven als een bbq moment.JohanD zei:ideaal om dan snel even je vlees
JohanD zei:Op dit tempo redden we de 100.