BasBQ
Beef en Steak

Mijlpaal?! Lekker belangrijk! Gewoon lekker simpel.

 
 
 

DanBras

Gemarineerd
Berichten
1.563
Ik was altijd al groot fan van vlees en dan met name de versie die een vuur- en/of rookbehandeling heeft gekregen, maar dat is de laatste 9 maanden exponentieel toegenomen.
Sinds ik lid ben van dit forum stroomt de BBQ-saus door mijn aderen, droom ik over vuur & vlees en hangt er bijna continue een (voor mij) aangename rookgeur om mijn heen. Daarnaast is er voor een kapitaal aan BBQ-zooi bijgekomen, ben ik in de wereld van KCBS gestapt en verklaren familie & vrienden mij nog meer voor gek dan dat ze al deden (totdat ze kunnen komen eten dan :p )

En dat allemaal door dit forum!!
Met dank (en felicitaties) aan de oprichters, moderators en uiteraard alle enthousiaste forumleden, die je op elk moment kunnen laten watertanden ook al heb je net gegeten of is het midden in de nacht.

Zoals jullie misschien nu wel begrijpen, ben ik dus iets meer gaan Q'en dan dat ik en ieder ander in mijn omgeving van mij in het verleden gewend was. En dan kan het zo maar gebeuren dat je met nog ruim 4 maanden in het jaar te gaan nu al de 100x Q'en bereikt.

Reden voor een extra uitgebreide Q-sessie waar de hoorn des overvloed bij zou
verbleken? Welnee!
Tegenwoordig weer hard werken bij een baas, dus de laatste tijd wat eenvoudigers en meer de snelle hap. Zolang het maar van de Q komt blijf ik een gelukkig mens! :D

Dus vandaag wat kipkluifjes gemarineerd in DIRT en arachideolie plus wat tortillachips met wat geraspte belegen kaas en cheddar smeltkaas. Half uurtje op de Q lichtgerookt met wat beuken snippers. Heerlijk!
13759858056171.jpg

13759858427901.jpg

13759858709291.jpg
 
Lekker simpel? Maar besmet ;)
Ook gefeliciteerd met dit genoodschap
 
Lekker hoor, het is gewoon een top verslaving....
 
Ik voel die verslaving ook aankomen (en mijn portemonnee ook...)

 
Tamelijk herkenbaar verhaal...;D
 
Mooie snack.

En nog vele jaren van BBQ vreugde gewenst!
 
Ik vind t er heerlijk uit zien!!!
 
Herkenbaar en........gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal
 
Ha Danny! Its a dirty job, enz enz.... Ik ben gek op kipkluifjes! En op tortillachips met kaas. Dus ik zeg, keep it simple en dan komt het helemaal goed. Ook de rest van het jaar ;)
En doe mij een lol, laat iedereen maar lekker zeggen dat je gek bent, en geniet met volle teugen, dan doen wij het ook.
 
Gefeliciteerd! We gaan redelijk gelijk op, vorige week vrijdag zat ik aan de honderd keer :D
It's a way of life, geen prestatie denk ik altijd maar.
 
Gefeliciteerd met je mijlpaal 8)

 
!00 keer barbecueen, daar kom ik bij lange na niet aan, gefeliciteerd.

Hier zou ik de mensen ook heel gelukkig maken met kip en tortilla chips.
 
Dominique zei:
En doe mij een lol, laat iedereen maar lekker zeggen dat je gek bent, en geniet met volle teugen, dan doen wij het ook.
Haha.....daar zit ik ook totaal niet mee! Ik hou er wel van om mij een beetje te onderscheiden van het gangbare binnen mijn familie/vrienden/kennissen-kring. Prettig gestoord zullen we maar zeggen. En ach.....ze vinden mij ook alleen maar leip als ze al mijn berichtjes lezen, maar zodra ik weer eens een uitgebreide BBQ heb dan weten ze niet hoe snel ze langs moeten komen ;)

En als ik dan van mijn vrouw hoor dat mijn zoon (8 jaar) tijdens het fietsen langs een kinderboerderij komt, hij even zijn softe kant laat zien en zegt dat hij 'lieve' lammetjes ziet, om daar dan meteen aan toe te voegen dat hij er eentje naar huis meeneemt voor op de BBQ, dan zit het straks met mijn opvolging ook wel goed :p

noskos zei:
It's a way of life, geen prestatie denk ik altijd maar.
Dat is het zeker Dennis! Wist de woorden even voor mijn eigen post niet te vinden, maar je slaat de spijker op z'n kop.
Het begint bijna een automatisme te worden; thuis komen, even kijken wat er in de koelkast ligt en daarna meteen de starter aan. En aangezien ik alles overdekt heb staan maakt het weer, zon of regen, warm of koud, helemaal niets uit. Durf zelf te beweren dat de laatste drie maanden het fornuis veel minder is gebruikt dan de BBQ.

Frits zei:
!00 keer barbecueen, daar kom ik bij lange na niet aan, gefeliciteerd.
Ik ben zo'n mafketel die dat aan het bijhouden is  (no offense voor de rest die dat ook doet :) ).
Maar zoals Dennis al zegt is het meer een way of life. Ik zou net zo goed kunnen bijhouden hoe vaak ik mijn tanden poets (hoewel dat aantal een heel klein ietsiepietsie beetje hoger is ;) ), want het behoort inmiddels tot de dagelijkse/wekelijkse routine.
En ik denk dat er hier figuren rondzwerven die hier waarschijnlijk nog ruim over heen gaan, aangezien die er ook nog hun brood mee moeten verdienen.



Update: ahum....excuses....die kleine smurf is al weer 10 en geen 8 jaar zoals in mijn verhaal hierboven  :-[
 
Danny! Van harte, ik geniet met regelmaat van je sate recept dus ga lekker zo door zou ik zeggen.
Verder voor de rest van je verhaal een dikke +1! Het is juist door zulke verhalen dat we allemaal met dit virus rondlopen!
 
Zo dikke mijlpaal  ::) 100x de Q aan. Je verhaal is verder vrij herkenbaar, afgezien ik (bijna) alleen in de weekenden tijd voor deze tik heb (nou ja, mag maken  :D)

Enne je satehtjes mogen vanavond weer bij de nasi vanavond!!! Ze verdienen eigenlijk een eigen catchy naam vind ik, BrassSticks ofzo..
 
Terug
Bovenaan Onderaan