BasBQ
Beef en Steak

Messen ophangen.

Bushie

Kooltjesharker
Berichten
145
Vrienden.
Zomaar een weetje.
Soms zie reclame foto’s over keukenmessen mooi opgehangen in cave of keuken aan een magneetstrip.
Maar hoe moet het eigenlijk.
Het beter met de punt omhoog.
De balans van het handvat zorgt er voor dat hij recht blijf hangen, mocht mes toch vallen valt deze niet op de punt.
Ik weet het te simpel voor woorden, maar als vaak zie dat het op een andere manier word gepresenteerd.
Eerlijk bij wie hangen ze anders ?
 
ik heb nog een blok met kinderbescherming op van jospeh jospeh. Maar volgend jaar komt hier een nieuwe keuken en dan ga ik ook voor een strip op de muur. Nu ik zou zelf persoonlijk de messen met handvat naar beneden hangen, maar lijkt me gewoon hoe je het zelf verkiest.
waarom zou ik met handvat naar beneden doen dan pak je altijd onderaan en kan je je (in mijn ogen dan) minder snel bezeren, maar is denk ik maar in het kopje hoor. Je zal een behoorlijke kluns moeten zijn om jezelf te snijden, maar never say never
 
Als je ze op zijn kop weg hangt kan ik wel wel voorstellen dat je je kan bezeren, vooral omdat je het mes wat over de rug erop hangt en eraf haalt.

Bij mij bevat de toegankelijkste strip voornamelijk de messen die mijn vrouw ook veel gebruikt. De andere zijn in de hoeken wat onhandiger.
 
Vrienden.
Zomaar een weetje.
Soms zie reclame foto’s over keukenmessen mooi opgehangen in cave of keuken aan een magneetstrip.
Maar hoe moet het eigenlijk.
Het beter met de punt omhoog.
De balans van het handvat zorgt er voor dat hij recht blijf hangen, mocht mes toch vallen valt deze niet op de punt.
Ik weet het te simpel voor woorden, maar als vaak zie dat het op een andere manier word gepresenteerd.
Eerlijk bij wie hangen ze anders ?

Punt naar boven, kan het niet hebben dat een van onze kids een punt vastpakt

20230628_085513.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan