Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chtakafri zei:Ik zou graag eens in een bbq-team willen meedraaien tijdens een wedstrijd om te kijken hoe dat allemaal gaat... Heeft er nog iemand een plaatsje voor mij over?
Chtakafri zei:Ik zal zeker bij de wedstrijden gaan kijken ... Maar als er nog iemand een plekje heeft kijk ik liever vanaf de andere kant ... En als het kan graag iets goedkoper dan 750$![]()
Leo zei:Chtakafri zei:Ik zal zeker bij de wedstrijden gaan kijken ... Maar als er nog iemand een plekje heeft kijk ik liever vanaf de andere kant ... En als het kan graag iets goedkoper dan 750$![]()
oke, als bbqgenootschapslid ?725 dan![]()
Boldeagle zei:Leo zei:Chtakafri zei:Ik zal zeker bij de wedstrijden gaan kijken ... Maar als er nog iemand een plekje heeft kijk ik liever vanaf de andere kant ... En als het kan graag iets goedkoper dan 750$![]()
oke, als bbqgenootschapslid ?725 dan![]()
Ik zou voor de $750 van Frits gaan met de huidige wisselkoers heb je een betere deal dan de ?725 van Leo(zonder overigens te willen stoken binnen een goed team :
)