Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zo is dat, ik moest ook zo nodig van die klauwen hebben omdat ik dacht die wel handig waren maar ze liggen sinds de aankoop ongebruikti n de la. Als je vleesje goed gaar is gewoon met de handjes zoals Kazango ook al aangeeft en zit er een onwillg stukje tussen (wat soms kan gebeuren) pak je gewoon een bestek vork.Ik zou kijken voor simpele tuinhandschoenen en daar een nytril handschoen overheen doen. Zo doe ik het ook terwijl ik van die klauwen in bezit hebt. Gewoon met je eigen klauwtjes pullen werkt perfect![]()
Er ligt een BB klaar, maar ben er nog niet aan geraakt. Mss zaterdag of weekend erop.Dat meen je niet!![]()
Same here! Ik ga over twee weken voor het eerst PP maken. Vandaar mijn gedachte over de claws. Maar als ik het zo hoor kan ik mijn geld beter gebruiken voor andere dingen! Dank jullie wel voor de tips!Er ligt een BB klaar, maar ben er nog niet aan geraakt. Mss zaterdag of weekend erop.
Zo te zien welben ik nu die enige die liever met die klauwen werk dan met vorken?
Handen? dan verbrand ik mijn vingers, ik vind die klauwen best handig en gebruik ze iedere keer als ik PP maak.
Trouwens besteld bij Ali.
Dit.Twee vorken uit de keukenla.
Kosten niets want ze liggen er al als het goed is en werken prima![]()