BasBQ
Beef en Steak

Maverick 733 waar te koop

 
 
 
 
 

McPeet

Gemarineerd
Berichten
1.650
Weet iemand van jullie waar ik in Nederland de Maverick 733 kan kopen (het liefst de zwarte uitvoering)? Misschien zoek ik niet goed maar kan zo snel niets vinden. Met het maken van mijn eerste  pp kwam ik erachter dat een goede thermometer wel erg handig is. Ik wil het liefst een draadloze met 2 probes
 
Had hem ook ergens gezien. Maar dat was idd die rode. Had hem al bijna besteld.
 
mrwolf zei:
Bijvoorbeeld hier, al is dat wel de rode variant.

Anders bij amazon.de

mrwolf bedankt voor je zeer nuttig informatie. Heb de Maverick inmiddels bij Amazon.de besteld (bij Baron (tegenwoordig Meerbbq) had ik de rode ook al gezien, maar helaas ook daar niet te bestellen)
Over circa 3 werkdagen zal ik een blije bezitter van een Maverick 733 zijn
 
Is de besturingssysteem op de Maverick meertalig? Amazon.de... De kans is aanwezig dat ik een duitse handleiding ontvangt.
 
SpiKeY zei:
Is de besturingssysteem op de Maverick meertalig? Amazon.de... De kans is aanwezig dat ik een duitse handleiding ontvangt.

Ehhhh....... sinds wanneer lezen wij mannen een handleiding! B-)

De zwarte 733 kost 71 euro bij Amazon.de, heb er ook nog een injectiespuit gekocht. Wordt allemaal zonder extra verzendkosten binnen 3 werkdagen bezorgd.
 
SpiKeY zei:
Is de besturingssysteem op de Maverick meertalig? Amazon.de... De kans is aanwezig dat ik een duitse handleiding ontvangt.

Duitse handleiding heb je youtube voor  :D
Paddopaul en ik hebben de onze meen ik ook van amazon besteld maar hij is zo makkelijk in gebruik dat je hem al binnen een paar keer gebruiken door hebt.
Wij willen niet meer zonder  ;)
 
Zo jammer dit... :'(.
Eens, mannen lezen geen handleidingen. ;) maar ik zou graag willen weten welke taalmogelijkheden aanwezig zijn op het systeem.
 
Nog paar dagen geduld, zodra ik hem in mijn hand heb laat ik het je weten  ;)
 
Hij is alleen in het Engels, en je hebt de handleiding de eerste paar keer wel nodig. Want het menusysteem zit niet intu?tief in elkaar. Daarna is het een fluitje van een cent en ben je blij dat je hem hebt!
 
mrwolf zei:
Hij is alleen in het Engels, en je hebt de handleiding de eerste paar keer wel nodig. Want het menusysteem zit niet intu?tief in elkaar. Daarna is het een fluitje van een cent en ben je blij dat je hem hebt!
mrwolf,
Bedankt voor de info ;)
Na het plaatsen van de bestelling bij Amazon.de vroeg ik me af.. Krijg ik een duitse Maverick? Engels is No problemo voor me :)
 
SpiKeY zei:
mrwolf zei:
Hij is alleen in het Engels, en je hebt de handleiding de eerste paar keer wel nodig. Want het menusysteem zit niet intu?tief in elkaar. Daarna is het een fluitje van een cent en ben je blij dat je hem hebt!
mrwolf,
Bedankt voor de info ;)
Na het plaatsen van de bestelling bij Amazon.de vroeg ik me af.. Krijg ik een duitse Maverick? Engels is No problemo voor me :)

Ja het apparaat is, zoals mrwolf zegt, alleen maar in het Engels te krijgen.
De Duitsers hebben gelukkig niet alles nagesynchroniseerd  :p

Verder een heel fijn apparaatje alleen zo jammer dat we hier geen grote variaties van het wild hebben, hier zitten de instellingen ook voor in het apparaat namelijk. (Elk en Moose onder andere  :D)
 
Vanochtend via de post keurig pakketje ontvangen


Beide keurig in 1 doos verpakt


Eindelijk kan ik nu de juiste temperaturen aan het genootschap doorgeven  :)


Handleiding is in het Duits, vanavond maar een proberen hoe dit apparaat werkt
 
Jij blij, ik jaloers.Succes!
 
netjes hoor
 
Ik weet dat dit een oud draadje is maar ik blaas er toch nieuw leven in :-S
Ben ik eindelijk zo ver om een Maverick 733 te kopen lukt het niet om hem via Amazon.de te laten bezorgen.
Iemand hier ervaring mee?
Scheelt nogal veel geld  ;)
 
mrwolf zei:
Hij is alleen in het Engels, en je hebt de handleiding de eerste paar keer wel nodig. Want het menusysteem zit niet intu?tief in elkaar. Daarna is het een fluitje van een cent en ben je blij dat je hem hebt!

Dat is heel netjes uitgedrukt... ik vind het instellen van een andere pit of vlees T nog steeds verre van intuit-intu?-intu?tie.... ERG LASTIG!
 
Rudik zei:
Ben ik eindelijk zo ver om een Maverick 733 te kopen lukt het niet om hem via Amazon.de te laten bezorgen.
Iemand hier ervaring mee?
Scheelt nogal veel geld  ;)

Tijdje terug een 732 gekocht, zelfde probleem. De goedkoopste die er op stond kon of niet naar Nederland verzonden worden, of niet via gratis Amazon verzending.
Op een gegeven moment eentje aangeklikt van een paar euro duurder, waar het wel bij ging, en daarmee goedkoper dan die andere waar nog een berg verzendkosten bij kwam.
Het is even zoeken, dat wel.

 
Exact zo gegaan. Ik heb gisteren een 732 besteld bij Amazon. De 733 is daar uitverkocht.
Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan