Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blefke zei:@ Ceriel,
Vertel mij eens waar de schoen wringt.
Wilde alleen de TS en alternatief voor het vorige kook recept geven, daarbij kun je de marinade ook gebruiken bij bbq spare ribs...
Blefke
Dat heb ik nou ook met die dingen... Ze komen er elke keer net ff anders vanaf. Altijd wel lekker, maar de ene keer domweg beter dan de andere.Sander72 zei:En dan is er nog de kwestie van smaak... ik at ze 'beetgaar' maar ervaarde dat als te rauw en ik at ze 3-2-1 waar het botje zo uitgeplukt kon worden en dat vind ik ook niet lekker. 3,5 uur bij 110?C en dan na het aflakken met saus nog een half uurtje terug erop (totaal 4 uur) vind ik erg lekker nu. Maar inpakken is voor anderen weer echt een must. Wat me in ieder geval opvalt is dat spareribs voor mij het meest veelzijdig en tegelijkertijd het minst eenvoudig reproduceerbaar zijn. Pak je de extra bevleesde van Sligro of minder bevleesde babybacks van de slager, maakt ook veel verschil! Soms doe ik ook alleen lekkere rub en helemaal geen saus...
En dat is dan juist wel weer leuk, je kan blijven oefenen!![]()
Sorry dat je mijn reactie persoonlijk hebt opgevat.blefke zei:En bij een 2e post verwacht je zo'n reactie niet.