Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top man !! Bedankt voor je antwoord en foto's ! Mooie oplossing zo.Die van de BGE past niet, die heeft een kleinere diameter.
De Kamado Joe topvent past wel, die heb ik er bij mijn broertje ook opgezet:
Bekijk bijlage 4720
Let wel dat er dan iets dikker vilt in moet, maar dat kan sowieso geen kwaad, want het standaard zwarte vilt is waardeloos.
De Smokeware Chimney Cap voor de Kamado Joe past ook op de Grill Guru (1+1=2).
Ik heb hier nog 2 RVS Smokeware chimneys liggen (1 wat vaker gebruikt, de 1 maar 1 sessie). Ik ben er niet kapot van eerlijk gezegd.
Maar dat is persoonlijke smaak. Zijn onbeschadigd en compleet. Als iemand er 1 wil, stuur maar een bericht. Voor een tientje per stuk mogen ze weg. Zijn wel ideaal om ervoor te zorgen dat er niks in komt qua regen, en RVS hoef je niks aan te doen qua onderhoud.
Ze passen op de Bastard Medium en Large. Maar ik vermoed (kan het opmeten voor je) dat ze met een nieuw vilt ook op de KJ passen.
En anders kan ik hem op de KJ Classic 2 van mijn schoonzus zetten qua test. Ik kwam erachter dat dikte van een vilt eigenlijk best veel mogelijk maakt.
Ze passen op de Bastard Medium en Large. Maar ik vermoed (kan het opmeten voor je) dat ze met een nieuw vilt ook op de KJ passen.
En anders kan ik hem op de KJ Classic 2 van mijn schoonzus zetten qua test. Ik kwam erachter dat dikte van een vilt eigenlijk best veel mogelijk maakt.
Ik heb zelf ook een masterbuilt met de stndaard topvent. Mijn vraag is hetzelfde als hierboven. Wat zijn de voordelen van de kamado joe topvent of eventueel een andere? Voor mijn gevoel kan ik hem redelijk controleren.Ik heb een Masterbuilt kamado. Wat is het verschil met de topvent van kamado? Is dit het gebruiksgemak om de temperatuur beter/stabieler te kunnen regelen? Waarom moet het vilt vervangen worden bij aanpassing van de topvent?
De magrietschijf kan bij het openen van de deksel verschuiven waardoor als je niet oplet je temperatuur te hoog of te laag wordt. Daar heeft de nieuwe vent van KJ geen last van.Ik heb zelf ook een masterbuilt met de stndaard topvent. Mijn vraag is hetzelfde als hierboven. Wat zijn de voordelen van de kamado joe topvent of eventueel een andere? Voor mijn gevoel kan ik hem redelijk controleren.
Sorry, maar je hebt wat gedaan?
Mijn Vlaams is niet meer wat het geweest is denk ik![]()
Ah, op die manier. Ik heb mijn topvent los staan, en ik kan hem dus draaien zodat de schijf blijft staan zoals bedoeld.