BasBQ
Beef en Steak

Marabu houtskool, welke kopen?

Ik ook wel hoor. Maar ja, de verwachtingen zijn dat je fatsoenlijke stukken houtskool in zak verwacht haha
Het is en blijft een natuurproduct dat door productie en transport kleinere stukken en gruis kan bevatten, de ene keer wat meer dan de andere keer, zoals @noskos en anderen ook al zeggen. Gaat het meeste van die grootte van jouw foto hier gewoon in de BBQ.
Perfecte grootte is voor mij ter grootte van een vuist.
Maar dat is een utopie.
 
Dat kleine spul kan ook nog prima in een WGA hoor. En na de laatste foto’s zijn er een hoop die die inmiddels hebben.
 
Ik heb deze week een bestelling met 2 zakken binnen gekregen van vuurenrook.nl. 10kg zak pitmaster acacia en een 15kg zak marabu van dammers(vuurenrook reclame op de zak en in het klein by dammers staat er op). Alleen deze laatste zak uitgeprobeerd, welke ook veel kleine stukken had. Maakt op zich niet zoveel uit, maar wat knettert en rookt dit vies bij het aansteken met een een looftlighter. Vonken vlogen echt letterlijk door de lucht.
 
Mijn laatste bestelling dammers marabu(15 kg zakken) is bij grillking uit Bunschoten Spakenburg gekomen...

Voor de liefhebber een kortingscode: King5
5% korting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan