BasBQ
Beef en Steak

Marabu houtskool, welke kopen?

DennisEhv

Sprokkelaar
Berichten
30
Ik ben op zoek naar een goede vervanger voor de Black Ranch marabu houtskool. Er is niet veel op voorraad.

Ik zie wel bij een lokale bbq speciaalzaak in Son dat is ze best charcoal marabu hebben. Maar wat ik gewend ben bij best charcoal is dat het veel klein spul en gruis bevat, heb van hun een zak acacia gehad. Dus ik durf dit merk niet te kopen meer.

Hebben jullie goede suggesties wat ik kan kopen met mooie grote stukken erin?
 
Flames & Flavour is mijn vervanger momenteel. Veel verschillende soorten, mooi uitgelegd op de site van houtskool.nl
 
Flames & Flavour is mijn vervanger momenteel. Veel verschillende soorten, mooi uitgelegd op de site van houtskool.nl
Goede tip. Na wat gegoogled en wat over gelezen heb ik het besteld. Heel veel positieve recensies. Paar die er minder te vrede over waren. Ik ga het mee maken.
 
Goede tip. Na wat gegoogled en wat over gelezen heb ik het besteld. Heel veel positieve recensies. Paar die er minder te vrede over waren. Ik ga het mee maken, Heb pasgeleden South Afrikan lump charcoal besteld. Zitten een hoop kleine stu
Heb laatst South African lump charcoal besteld, zitten een hoop kleine stukken in. Dit gemaild en het klopt, de kwaliteit is aan het achteruit gaan kreeg ik netjes als reactie
 
Houtskool is momenteel een probleem.
Zowel qua maatvoering als qua aanbod.
 
En wat zien jullie als kleine stukken? Zolang het niet mijn rooster verstopt of erdooor valt is het wat mij betreft brandstof die opbrandt in mijn barbecue.
 
En wat zien jullie als kleine stukken? Zolang het niet mijn rooster verstopt of erdooor valt is het wat mij betreft brandstof die opbrandt in mijn barbecue.
De stukjes die door mijn kolenmand vallen
 
En wat zien jullie als kleine stukken? Zolang het niet mijn rooster verstopt of erdooor valt is het wat mij betreft brandstof die opbrandt in mijn barbecue.

16595534740835727459155995305494.jpg
 
Houtskool.nl zou vandaag de bestelling meegeven aan DPD. Heb wel een melding gekregen dat het dus klaar staat voor DPD, maar nog geen track en tracé ontvangen. Iemand bekent of dit normaal is bij hun?
 
Het meeste daarvan stook ik gewoon op hoor.
 
Houtskool.nl zou vandaag de bestelling meegeven aan DPD. Heb wel een melding gekregen dat het dus klaar staat voor DPD, maar nog geen track en tracé ontvangen. Iemand bekent of dit normaal is bij hun?
Bij mij hetzelfde, maar volgens mij is dit normaal zie tekts in de mail:

Op de dag van bezorging (meestal een dag nadat DPD het pakket bij ons heeft opgehaald) ontvangt u in de ochtend een Track en Trace mail van DPD. In deze mail leest u de verwachte levertijd die dag.
 
Bij mij hetzelfde, maar volgens mij is dit normaal zie tekts in de mail:

Op de dag van bezorging (meestal een dag nadat DPD het pakket bij ons heeft opgehaald) ontvangt u in de ochtend een Track en Trace mail van DPD. In deze mail leest u de verwachte levertijd die dag.
Nog niets ontvangen. Dit wel gelezen, maar nu lees ik het anders als gisteren 😅. Nou hopelijk dat het goed komt. Ik heb helaas ervaring met DPD, wij waren bij mij op het werk DPD parcelshop. Wij zijn er om vele redenen gestopt met DPD.
 
Nog niets ontvangen. Dit wel gelezen, maar nu lees ik het anders als gisteren 😅. Nou hopelijk dat het goed komt. Ik heb helaas ervaring met DPD, wij waren bij mij op het werk DPD parcelshop. Wij zijn er om vele redenen gestopt met DPD.
Ik heb ook nog geen track en trace ontvangen. Vraag me af of het vandaag komt maar ik denk het niet
 
Het houtskool met de rookplankjes zijn vandaag binnengekomen. Alles netjes geleverd. Als extra een zakje met wokkels er bij. Nu kan ik deze vergelijken met de wokkels van de concurrent. Ik verwacht daar geen verschil in te merken 😅

20220804_110429.jpg
 
Het houtskool met de rookplankjes zijn vandaag binnengekomen. Alles netjes geleverd. Als extra een zakje met wokkels er bij. Nu kan ik deze vergelijken met de wokkels van de concurrent. Ik verwacht daar geen verschil in te merken 😅

Bekijk bijlage 43310
Top! Had jij wel een mail van dpd ook gekregen?

Edit: hier ook binnengekomen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan