Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat er volgens mij bij op de afbeelding dacht ikDit geldt ook voor Sligro en Hanos.
Ik ga inderdaad ook eens naar de groothandel, ben bang (vanwege de drukte) dat het morgen wordt. Ik heb geen pas en de slagers hier in de buurt hebben niet het vlees dat ik wil.
Kan iemand duidelijk voorkeur uitspreken voor de Hanos of de Makro? Of moet ik bij beiden naar binnen gaan voor wat mooi barbecue vlees?
Mijn boodschappenlijstje bestaat momenteel uit:
- Picanha
- Short ribs
- Procureur of Boston butt
- Spareribs
- Eendenborstfilet
- Rib eye o.i.d.
Ik ben van plan naar Nijmegen te rijden, hier zit de Hanos 100 meter verder dan de Makro.Ligt er ook een beetje aan wat er een beetje in de buurt zit...... Makro heeft je lijstje allemaal in het assortiment dus zeker in de grote filialen als Delft bijvoorbeeld gaat dat lukken weet ik uit ervaring. Wil je nog meer specialiteiten kijken / shoppen dan zou ik bij de Hanos gaan kijken die zich inderdaad helemaal richt op horeca![]()
Dan ben je mooi de klos...... nou moet je de hele middag in beide mooie stukken vlees gaan shoppenIk ben van plan naar Nijmegen te rijden, hier zit de Hanos 100 meter verder dan de Makro.
Sligro heeft dit ook allemaal, ik kom er net vandaan, heeft ook vele filialen in nlIk ga inderdaad ook eens naar de groothandel, ben bang (vanwege de drukte) dat het morgen wordt. Ik heb geen pas en de slagers hier in de buurt hebben niet het vlees dat ik wil.
Kan iemand duidelijk voorkeur uitspreken voor de Hanos of de Makro? Of moet ik bij beiden naar binnen gaan voor wat mooi barbecue vlees?
Mijn boodschappenlijstje bestaat momenteel uit:
- Picanha
- Short ribs
- Procureur of Boston butt
- Spareribs
- Eendenborstfilet
- Rib eye o.i.d.
Ik heb me ingehouden, wetende dat onze vriezer aan vervanging toe is... Vanwege het formaat dan hè.Dan ben je mooi de klos...... nou moet je de hele middag in beide mooie stukken vlees gaan shoppen![]()
We zien de foto's van de buit wel verschijnen hier![]()
Ligt er ook een beetje aan wat er een beetje in de buurt zit...... Makro heeft je lijstje allemaal in het assortiment dus zeker in de grote filialen als Delft bijvoorbeeld gaat dat lukken weet ik uit ervaring. Wil je nog meer specialiteiten kijken / shoppen dan zou ik bij de Hanos gaan kijken die zich inderdaad helemaal richt op horeca![]()