wat doe je als je hebt afgesproken om spareribs te eten met je vrienden en je hebt net je WSM in huis? juist dan probeer je de WSM even uit.
de opstelling!

dit zegt meer dan genoeg

uientaartje van mike als probeersel. (errug lekkah)

aardappeltjes!

bij het dessert ben ik ge?nspireerd door de spinazie brietaartjes van noskos, al maak ik hier gebruik van appels en peren

lekker met vanille ijs, vanille vla (bij gebrek aan saus) en slagroom

wat vonden we er nu van.
de ribben heb ik gemaakt volgens de 3-1-1 methode
de ribbels waren echt subliem, mijn vrouw vond deze de beste tot nu toe.
ik kan alleen bedenken dat dit kwam door de betere regulering van de temperatuur.
alleen na het inpakken kwam de temperatuur niet onder de 130 graden
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar dit door kwam, zowel voor als na het inpakken zat ik steeds mooi rond de 110 graden
er zal nog wat ervaring opgebouwd moeten worden want de WSM reageert anders dan de OTP maar ik weet zeker dat dit goed komt
de opstelling!

dit zegt meer dan genoeg

uientaartje van mike als probeersel. (errug lekkah)

aardappeltjes!

bij het dessert ben ik ge?nspireerd door de spinazie brietaartjes van noskos, al maak ik hier gebruik van appels en peren

lekker met vanille ijs, vanille vla (bij gebrek aan saus) en slagroom

wat vonden we er nu van.
de ribben heb ik gemaakt volgens de 3-1-1 methode
de ribbels waren echt subliem, mijn vrouw vond deze de beste tot nu toe.
ik kan alleen bedenken dat dit kwam door de betere regulering van de temperatuur.
alleen na het inpakken kwam de temperatuur niet onder de 130 graden
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar dit door kwam, zowel voor als na het inpakken zat ik steeds mooi rond de 110 graden
er zal nog wat ervaring opgebouwd moeten worden want de WSM reageert anders dan de OTP maar ik weet zeker dat dit goed komt