BasBQ
Beef en Steak

Maiden run DPR 2.0

maussie1982 zei:
Dat ziet er heerlijk uit! Ik heb zelf een G3ferrari pizzaoven in mijn bezit, wordt ook net zo warm als jouw DPR.
Die heb ik ook, fijn he?
 
Hi Maurits, ja ik ken die G3ferrari ook, worden in Den Bosch bij een Italiaanse shop verkocht.
Maar ja......de charme van de Q mis je natuurlijk wel met zo'n apparaat op je aanrecht... :)
Dominique heeft er ook eentje....., maar ze had ook ooit een pizza peeler  :D  (grapje Domi!)
 
Ik kan er tegen, ik kan er tegen, ik kan er tegen :) ik lach heel hard!
 
Gaaf hoor, ik hou ook wel van pizza. Bezorg je ook? Ze zijn toch zo klaar! 8)

Mag ik vragen of er nog aan zo'n DPR te komen is?

 
de DPR 2.0 is niet meer te bestellen, wellicht komt er eentje vrij van een "spijtoptant" maar dat valt niet zo snel te verwachten....er was een inschrijflijst in sept/oct 2012
 
De charme van een DPR begrijp ik zeker......zullen de pizza's net zo lekker smaken?  :D

RedFox zei:
Hi Maurits, ja ik ken die G3ferrari ook, worden in Den Bosch bij een Italiaanse shop verkocht.
Maar ja......de charme van de Q mis je natuurlijk wel met zo'n apparaat op je aanrecht... :)
Dominique heeft er ook eentje....., maar ze had ook ooit een pizza peeler  :D  (grapje Domi!)
 
vanaf de DPR zijn ze lekkerder.......jij mist met die elektrische ferrari de dimensie vuur/rook die merkbaar van invloed is op de smaak... :)
 
RedFox zei:
..... elektrische ferrari ...


Op een of andere manier vind ik dit een angstaanjagend toekomstbeeld. ???
Ferrari is toch minstens een brullende V8 of een huilende V12 en niet prut,prut hier is de Ferrari prius. ;)

En nu weer terug on topic, voordat ik strafregels moet copy/pasten van Dominique.
 
Mafketels....
 
Iemand moet toch de boel in toom houden, Piet? Jij gaat gewoon los anders, en dan ontspoort de handel hier ;). Ik doe noooooit dat soort dingen, blijf altijd on-topic en schrijf heel coherent....... O, en ik jok ook nooit ;)
 
Dus laten we proberen on-topic te blijven. Ok?
 
Terug
Bovenaan Onderaan