BasBQ
Beef en Steak

Maakt de kleur van de barbecue nog uit voor de kwaliteit?

 
 

dromer1967

Pitmaster
Berichten
537
Ik zie een weber 57 gbs in de aanbieding waarbij de rode versie wat goedkoper is dan de zwarte.

Maakt zwart of rood nog iets uit voor kwaliteit en duurzaamheid of is het allemaal hetzelfde?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
Dacht niet dat er een verschil was behalve de kleur
 
Nee hoor werkt hetzelfde, veel plezier ermee!
 
Kleur maakt alleen uit bij de thermapen :)
 
Eddeped +1  ;) :)
 
De enige rede is dat een bepaalde kleur uit de mode gaat daarom is hij goedkoper en de nieuwe kleur wat duurder.
Voor de werking maakt dit totaal niet uit idd.
 
nicky zei:
Net als bij de thermapen zit je met rood altijd goed!!  B-)

Een rode GBS is zo traag dat hij alleen geschikt is voor low en slow. Op een gele daarentegen....... ;)





Was het trouwens niet zo dat elke gekleurde Weber eigenlijk een zwarte is waar later nog een tweede laag voor de kleur overheen gespoten is. Ik meen me iets te herinneren dat de witte niet zo'n goede laklaag hadden en dat die zwart waren op de plekken waar de witte lak beschadigd was.
 
Nosmo zei:
nicky zei:
Net als bij de thermapen zit je met rood altijd goed!!  B-)

Een rode GBS is zo traag dat hij alleen geschikt is voor low en slow. Op een gele daarentegen....... ;)





Was het trouwens niet zo dat elke gekleurde Weber eigenlijk een zwarte is waar later nog een tweede laag voor de kleur overheen gespoten is. Ik meen me iets te herinneren dat de witte niet zo'n goede laklaag hadden en dat die zwart waren op de plekken waar de witte lak beschadigd was.
+1

Ze worden allemaal zwart geboren
 
Terug
Bovenaan Onderaan