P
pieterjan-k
Gast
Vorigt jaar, net voor de zomer ben ik begonnen met het maken van een 70 liter LPG tank BBQ. Ik heb hem op de helft open geslepen, laten stralen en er 3 bussen hittebestendige lak opgespoten. Ik heb hem hierna nergens mee nabehandelt. Dus hij begint nu al weer te roesten. Ik Dacht zelf aan hittebestinge blanke lak maar ik denk niet dat dit de hoge tempraturen van de kolen aan kan. Voor het rooster heb ik rvs hekwerk gebruikt met staafjes van 4mm in de verticale richting en 4 staafjes van 6mm er onder in de horizontale richting. Ik heb er nog een hendel en een tempratuur meter opgebouwt. Ik wou hem natuurlijk afgelopen zomer al gebruiken dus het moest allemaal een beetje snel gemaakt worden, maar ik wil hem deze winter eigenlijk afmaken: Opnieuw spuiten, een frame er onder maken, luchtgaten er in maken.
Hier onder een paar foto?s van het project.
Hij werkt super, maar hij heeft nog veel verbeter punten, waaronder de nabehandeling van de lak, heeft iemand hier tips voor?
Voor andere tips en ideeen sta ik ook altijd open.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hier onder een paar foto?s van het project.

Hij werkt super, maar hij heeft nog veel verbeter punten, waaronder de nabehandeling van de lak, heeft iemand hier tips voor?
Voor andere tips en ideeen sta ik ook altijd open.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk