Beef en Steak

Livar Pigwing op zijn grieks

Nutterd

Tondelzoeker
Al lang lid van dig forum en lees (bijna) alles! Maar vandaag dacht ik laat ik ook eens een bijdrage doen!

Ik had gisteren een heerlijke moussaka gemaakt:

IMG_4140.jpeg

En dat grieks beviel ons wel! Dus livae pigwing-etje uit de vriezer gehaald en gemarineerd met oa: rozemarijn,knoflook,milde paprika poedee enzovoort (nu wou ik een foto plaatsen maar uiteraard weer vergeten te maken.

Vanmiddag was het tijd om de bbq op te stoken en te beginnen aan de sides...maar...dorst dus eerst deze fijne vriend open getrokken:
IMG_4150.jpeg

Bbqtje was inmiddels op temperaruur en de aardappelen (de side dish) ingeprikt en ingeolied en gezout! Tijd voor een lekkere dip/vulling met oa. Tijm,peterselie,yoghurt en feta!

Vlees en aardappelen op de bbq:

IMG_4153.jpeg

Ff later was het klaar en zag het vlees en het bord er zo uit:

IMG_4158.jpeg

IMG_4160.jpeg

Zat dus ook nog een griekse salade bij!

Aangezien ik ooit bijna doodgegaan ben door de Ouzo krijg ik dat niet meer weg dus afgesloten met een heerlijke (zelfgemaakte) limoncello!

IMG_4162.jpeg

Nou dit was mijn dagboek, ik ga proberen om vaker iets te posten!

Ziet er lekker uit, mooie pigwing
Aardappelen kunnen indirect zonder alu folie op de BBQ.
Limoncello, altijd een goede afsluiter.

Dat ziet er allemaal verrukkelijk uit nutterrd 😋

Aangezien ik ooit bijna doodgegaan ben door de Ouzo krijg ik dat niet meer weg dus afgesloten met een heerlijke (zelfgemaakte) limoncello!
Ik hoop toch niet in letterlijke zin nutterd?
Ik zelf heb als ik me ooit eens ergens aan hen bezat dat ik het maar hoef te ruiken en ik krijg al kokhals nijgingen 🤦🏼‍♂️

Echt? Dat wist ik niet...dacht dat ze toch in de folie moesten...top! Meteen wat geleerd
In de schil dun insmeren met olijfolie en hop zo indirect de BBQ op.
1757881494972.jpeg

Terug
Bovenaan Onderaan