BasBQ
Beef en Steak

Lin's mini Meat Loafs

 
 
 
 
 

McPeet

Gemarineerd
Berichten
1.650
Onder het mom van "meten is eten" vandaag, ondanks de regen, Lin's mini Meat Loafs op de bbq gemaakt. 
Gehakt gekruid en gemengd met geklutst ei, ui en kruiden en er bovenop lekkere bbq saus. Voorzien van spekkraag ?n op stukje spek gelegd. Dat vervolgens op mijn nieuwe gietijzeren bbq speeltje indirect verhitten. Dankzij Maverick kon in rustig wachten tot de kerntemperatuur 66 gr was. Snel naar buiten, mini Meat Loafs ophalen en binnen laten rusten onder Alu folie. In de tussentijd gietijzeren plaat verhitten en daarop de mini paksoi grillen. Binnen stonden de aardappels al lekker te bakken. Bordje opmaken en aanvallen maar. Het was weer heerlijk. Bedankt Lin voor de inspiratie, deze gaan we vaker maken.

Gehakt gemengd met geklutst ei, kruiden, paneermeel en fijn gesneden ui.

Kan mooi mijn nieuwe bakplaat uitproberen

Ondertussen mini paksoy gesneden

Heerlijk zo'n Maverick, buiten regen en binnen droog kijken of de Meat Loafs al op temperstuur zijn

Terwijl de Meat Loafs onder alu dekentje mochten rusten, de paksoy even op de bakplaat gebakken. Gelukkig was het droog geworden

Nog een beetje zelfgemaakte BBQ saus en wat gebakken uitjes erop. We hebben weer heerlijk gegeten.
Bedankt weer voor het kijken
 
Top gedaan. Zo fijn dat we elkaar kunnen inspireren.
 
Krijg spontaan trek
 
Zier er lekker uit.  Benvanmorgen ook de ingredi?nten gaan halen dus Lin's Mini(ons) staat hier morgen ook op het menu.  :D

Werner.
 
Ik probeer altijd positief te reageren in posts maar ik moet nu toch even kritisch zijn.

Waarom als je zoiets lekkers en moois maakt, waarom maak je het dan in hemels naam mini?!

Ziet er top uit!
 
Bij het weer zien van de foto's zou ik er bijna vandaag al mee gaan beginnen maar ik heb mezelf voorgenomen om het morgen te doen...... :(( :((
Beetje dom zou iemand zeggen......
 
Reboot zei:
Ik probeer altijd positief te reageren in posts maar ik moet nu toch even kritisch zijn.

Waarom als je zoiets lekkers en moois maakt, waarom maak je het dan in hemels naam mini?!

Ziet er top uit!
Omdat ik op deze manier meer spek heb :D
 
zeker een goede inspiratie geweest, ziet er heerlijk uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan