BasBQ
Beef en Steak

Lin's DIY UDS!

"Het bedrijf van mijn ouders zit in Meeden en bestaat deze maand 90 jaar!!
Dus als iemand nog op zoek is naar iemand die UDS onderdelen kan maken, weet je hem nu te vinden!"

Zou je vader genegen zijn om die hele gave kolenmandjes ook voor derden te maken? Ik denk dat er meer zijn die wel zo'n mooie bak in de UDS willen hebben.
 
150degrees zei:
"Het bedrijf van mijn ouders zit in Meeden en bestaat deze maand 90 jaar!!
Dus als iemand nog op zoek is naar iemand die UDS onderdelen kan maken, weet je hem nu te vinden!"

Zou je vader genegen zijn om die hele gave kolenmandjes ook voor derden te maken? Ik denk dat er meer zijn die wel zo'n mooie bak in de UDS willen hebben.

Jawel hoor, vind hij ook nog eens leuk om te doen! Gewoon even bellen volgende week! Hij weet de  maten nu van die van mij! Misschien kan hij er een aantal maken!
 
Ziet er heel gaaf uit!!!

Als je vader tijd over heeft, wil ik ook wel zo'n kolenmand :D.

Maakt ie misschien ook rooster opmaat?
 
Ik zal wel even vragen wat hij er voor moet hebben... I"ll let you know!
 
Ik heb misschien ook wel interesse
 
Lin zei:
150degrees zei:
"Het bedrijf van mijn ouders zit in Meeden en bestaat deze maand 90 jaar!!
Dus als iemand nog op zoek is naar iemand die UDS onderdelen kan maken, weet je hem nu te vinden!"

Zou je vader genegen zijn om die hele gave kolenmandjes ook voor derden te maken? Ik denk dat er meer zijn die wel zo'n mooie bak in de UDS willen hebben.

Jawel hoor, vind hij ook nog eens leuk om te doen! Gewoon even bellen volgende week! Hij weet de  maten nu van die van mij! Misschien kan hij er een aantal maken!

Zie je wel, ik zie een handeltje aankomen voor je vader. Prijzen gaan hier natuurlijk wel voor gereduceerd BBQ Genootschap tarief h? :D
 
Hey Lin, bovenstaande post is natuurlijk wel grappig bedoeld maar ik ben wel serieus om er ??n af te nemen als je vader ze wil maken. Van Hoogeveen naar Meeden is ook niet zo heel ver, dus kan zo een keer langs wippen.
 
Haha ik ga het ook serieus vragen hoor volgende week, ze zijn nu op vakantie maar ik laat het zsm weten of het kan en wat ze dan gaan kosten !
 
Lol....zie nu pas dat het 2uur en 18min. rijden is :-S. Misschien toch maar oplaten sturen. Als je vader ze voor ons wil maken.....en als ze dan klaar zijn. Moeten ik maar even goed nadenken of ik ze ophaal of laat opsturen. Laat het je dan wel even weten.
 
Voor diegene die Meeden te ver vinden, ik kan ze mee nemen naar Hoogeveen (scheelt weer een klein uurtje). Bovendien ben ik elke donderdag avond in Zwolle ivm doedelzakles. Scheelt weer dik een half uur als ik ze daar mee naar toe neem.
Let me know...
 
150degrees zei:
Voor diegene die Meeden te ver vinden, ik kan ze mee nemen naar Hoogeveen (scheelt weer een klein uurtje). Bovendien ben ik elke donderdag avond in Zwolle ivm doedelzakles. Scheelt weer dik een half uur als ik ze daar mee naar toe neem.
Let me know...

Als jij ze mee kan nemen naar zwolle...kom ik die kant op :D. Maar dan moeten ze eerst wel gemaakt worden :p.
 
Geduld heren!!! Ik kom er zo snel mogelijk op terug!!
 
Doe maar rustig aan......we vinden alleen jouw mand wel heel erg mooi. En je weet hoe mannen zijn, als ze eenmaal iets in hun hoofd hebben.........
 
Weet je al wat over de kolenmanden Lin????
=))
 
Ook nog een onderstel met wielen gekregen!
Blij mee!

eamnwm.jpg


2rgkil5.jpg


 
Mooi onderstel hoor! Ik heb de wielen aan het vat zelf bevestigd. Maar daar wil het nog wel eens op lekken. Had dit ook wel willen hebben
 
Nice UDS! Mooie oplossing voor de wielen!

Weet een van jullie misschien waar je zo een afsluit-klem van een vat kunt kopen? En passen deze op alle 200 ltr drums?
Ik heb er eentje die bedoelt was om met een zegel te sluiten.. Zo eentje al op Lin's drum is veel idealer.

Greeeetz!
 
Ik heb hem met deze ring compleet gekocht, geen idee waar ze los te verkrijgen zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan