BasBQ
Beef en Steak

Leo wil foto's.

willyowinki

Stoker
Berichten
325
In de babbelbox meldde ik dat ik zure leverworst en een cake ging maken.
Onze Leo wilde foto's  zien en natuurlijk hoort dat eigenlijk wel zo. 
Je kunt wel van alles roepen maar bewijs dan ook dat het gebeurd is.
Dus hier zijn de foto's. 
En als je niet gelooft dat ik het gemaakt heb moet je de volgende keer ,dat ik het weer ga maken ,maar zorgen dat je daar bij bent.


IMG_0210.JPG


IMG_0209.JPG
 
Heel leuk Willy, Ik geloof je  ;D , wanneer is de volgende keer dan zet ik het in de agenda  :p
 
Ik geloof je Will! Wil de volgende keer wel komen maar dan om te proeven ;)
 
gaaf Willy, het is gelukkig toch gelukt.
Wil dat ook graag proeven, ziet er mooi uit
 
Goed gedaan Wil! En laat je niet gek maken door Leo hoor. Het is er een, nou nou ;)
 
ben dol op zure leverworst, haal het vaak op de markt.
in cake , dat is nieuw voor me . hoe heb je dat precies gedaan ?
 
stukje worst opsturen onder rembours mag ook  ;)
 
Heb je ook een receptje voor ons, dan hoeven we volgende keer geen leverworst meating bij jou thuis te komen houden.

Niet dat we dat niet willen hoor ;)



Maar zonder dollen, mijn schoonvader is een groot liefhebben van leverworst in het zuur, maar dat is hier in de buurt moeilijk te vinden. Lijkt me wel leuk om het een keertje voor hem te maken.
 
Nosmo zei:
Heb je ook een receptje voor ons, dan hoeven we volgende keer geen leverworst meating bij jou thuis te komen houden.

Niet dat we dat niet willen hoor ;)



Maar zonder dollen, mijn schoonvader is een groot liefhebben van leverworst in het zuur, maar dat is hier in de buurt moeilijk te vinden. Lijkt me wel leuk om het een keertje voor hem te maken.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=1044.0
 
Is dat het zelfde recept als dat Willy gebruikt? Bij hem zitten er ook nog witte en groene frutsels doorheen.
 
Nosmo zei:
Is dat het zelfde recept als dat Willy gebruikt? Bij hem zitten er ook nog witte en groene frutsels doorheen.

Nee dit is een standaard recept die volledig aanpasbaar is.
Je kan er nog uien,pepers en andere dingen aan toevoegen.
 
Uhm zure leverworst, nog nooit gegeten... Kan me er nog niet echt wat bij voorstellen maar ach ik ontdek iedere week hier nieuwe dingen die dan weer erg lekker blijken te zijn, ik ga het eens proberen..
 
Boel0037 zei:
ach ik ontdek iedere week hier nieuwe dingen die dan weer erg lekker blijken te zijn, ik ga het eens proberen..

Haha, heel herkenbaar, mijn vrouw zegt tegenwoordig: "ik zal het eerst eens proberen voordat ik zeg dat het me niets lijkt"
 
Frank54 en Nosmo vroegen het recept.  Dat heb ik geplaatst onder "Bijgerechten" (zure leverworst).
En Frank54 voor een goed begrip...die cake heeft er niets mee te maken,hoor.
Die is op verzoek vervaardigd voor twee van mijn kleinzoontjes die dit zooo lekker vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan