Toen Domi en ik van de week bij de Hanos waren stond er een man lamsrumpsteak te bakken en liet dat proeven. Normaal heb ik altijd lamsbout of racks, maar dit was erg lekker zo. Dus een pakje meegenomen en vandaag even op de WGA gedaan. Het zijn kleine lamsbiefstukjes van een gram of 150, maar wat zijn ze verschrikkelijk lekker!!
Dit was ook een mooi moment om het gietijzer in de WGA even te testen. Ik was een beetje voorzichtig geweest met de kolen omdat ik weet dat het heel erg snel kan gaan met gietijzer en zeker omdat bij de WGA het rooster dichter op het vuur zit., volgende keer ietsje meer kolen voor nog mooiere grillmarks. Ik heb ze tot 60?C / 140?F gedaan, ze waren mooi ros?.
Al met al weer een heerlijk stukje vlees voor een bescheiden prijs gevonden!
Dit was ook een mooi moment om het gietijzer in de WGA even te testen. Ik was een beetje voorzichtig geweest met de kolen omdat ik weet dat het heel erg snel kan gaan met gietijzer en zeker omdat bij de WGA het rooster dichter op het vuur zit., volgende keer ietsje meer kolen voor nog mooiere grillmarks. Ik heb ze tot 60?C / 140?F gedaan, ze waren mooi ros?.
Al met al weer een heerlijk stukje vlees voor een bescheiden prijs gevonden!