BasBQ
Beef en Steak

Koriaanse pulled pork loempia

Barkie

Tondelzoeker
Berichten
7
Na veel lezen hier op het forum me toch een keer aangemeld. En nu maar eens wat plaatsen.
Ik ben dennis en afgelopen weekend voor het eerst koriaanse pulled pork gemaakt op de bastard. Volgens het recept van noskos. Helaas vergeten daar van foto's te maken. Maar de broodjes waren heerlijk 😋.
Uiteraard was er pp over. Was een stuk van 3kg.
Dus laat ik er loemias van maken.
20200428_183955.jpg

Wortel, lente ui, taugé gesneden.
20200428_183957.jpg

De overgebleven kimchi fijn gesneden.
Alles even verwarmen in de wok.
20200428_185355.jpg

Daarna de rijst vermicelli er door en rollen maar.
20200428_191102.jpg
 
Hoi Dennis, welkom bij het Genootschap.
Ik heb dit topic even verplaatst naar het voorsteldraadje Low & Slow is bestemd voor Low en Slow sessie foto's wellicht heb je nog een aanvulling op je voorstellen. ;)
 
Welkom Dennis! Loempia's zijn ook een mooie manier om restjes op te maken
 
Welkom hier op het mooie forum Dennis


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Dank jullie wel allemaal.😁
Ik ben dennis 31jaar woonachtig in de buurt van meppel. Nijeveen.
Het bqq virus bij mij is begonnen met een weber ketel.
20200501_204235.jpg

Hier heb ik van alles al op gemaakt. Spareribs, hele kippetjes, een keer pichania, pulled pork, en steaks grillen met een gietijzeren insert.
Omdat de weber altijd in weer en wind heeft gestaan is de luchttoevoer helemaal vast gaan zitten. Heb ze een keer met een hammer los getikt, maar dat is niet ten goede gekomen voor de tempratuur beheersing.
Omdat een kamado al heel lang op me wensen lijstje stond, vorig jaar een bastard gekocht.
20200501_204314.jpg

Ook maar gelijk een tafel voor gemaakt van staal en hout en een betonen werkblad. Het blad is nog niet helemaal naar me zin, dus daar maak ik binnenkort nog een nieuwe voor.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom, Dennis!
Je hebt een hele mooie tafel gemaakt voor jouw eigen Bastard. Geniet ervan!
 
Bedankt voor je aanvulling op je voorstellen(y)
 
Welkom op’t forum.
Het stukkie vastzittende luchtinlaat komt mij bekend voor, is nu een vuurkorf geworden nu
 
Welkom!
mooi beugel trouwens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan