BasBQ
Beef en Steak

Kops houten snijplanken

Ziet r erg goed uit!!
 
Mooi!
 
Erg mooi!

 
Bedankt voor de leuke reacties :) Ik ga me af vragen of ik nog wel tijd heb om de bbq te gebruiken . Heb al een aardig lijstje voor mensen die er ook een willen :p
 
Hele mooie plank, maak je ze ook met een geultje (vochtafvoer)?
 
Visueel erg mooi en praktisch ideaal. Heb zo'n uitgave 12 jaar geleden gedaan en nooit spijt gehad want de plank lijkt nog als nieuw.

Kleine vraag, heb je de bovenkant wel afgevlakt? Lijkt nu alsof je een oneffen snij oppervlak hebt, of is dat de foto?
 
Holkers zei:
Visueel erg mooi en praktisch ideaal. Heb zo'n uitgave 12 jaar geleden gedaan en nooit spijt gehad want de plank lijkt nog als nieuw.

Kleine vraag, heb je de bovenkant wel afgevlakt? Lijkt nu alsof je een oneffen snij oppervlak hebt, of is dat de foto?

Denk dat de foto een beetje vertekend. Want hij is zo glad als een spiegel :)
 
Zit net nog eens te kijken dat je essen en noten gebruikt hebt. Toch geen goedkope snijplank, want noten is best duur hout!
 
dennis zei:
Zit net nog eens te kijken dat je essen en noten gebruikt hebt. Toch geen goedkope snijplank, want noten is best duur hout!

Dennis,

Klopt noten is niet heel erg goedkoop. Ik had nog een stuk liggen dus vandaar. Maar er zijn genoeg goedkopere alternatieve die zich er goed voor lenen.
 
16567df2cfd723c4101121e13f714b7b.jpg
tof om te doen is dat he deze heb ik zelf gemaakt van Padoek en esdoorn ik haal het hout bij massave fijnhouthandel in Zwolle
 
Hoe kom je erbij om padouk en esdoorn te gebruiken? Ben ik wel benieuwd naar!
 
Vanwege de kleuren en de structuur van het hout

Vanwaar de vraag eigenlijk zijn er redenen om deze soorten niet te gebruiken ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan