BasBQ
Beef en Steak

Komt een man bij de Grill…

RaymondJ1985

Sprokkelaar
Berichten
30
Hallo allemaal!

Al ruime tijd lees ik hier en daar een beetje mee en nu in de kerstvakantie maar eens besloten om in de openbaarheid te treden:)

Ik ben Raymond 37 jaar en woon met mijn gezin in het oosten des lands. Ik ben een zeer trotse eigenaar van een BGE large. Hier wat accessoires bij en binnenkort in het bezit van een spit.

Ik heb al een paar rondjes spare ribs geprobeerd en verbetert. Ook al een keer pulled pork uit de Dutch oven gemaakt en zo nog wat probeersels.
Verder ben ik nog zoekende hoe ik vegetarische gerechten kan verfijnen of vernieuwen. Mijn vriendin en stiefdochter vinden vlees simpelweg vaak niet lekker. Ik ben niet tegen een keer vegetarisch eten maar dan is het voor iedereen fijn als dat wel smaakvol is.

Uit ervaring weet ik sinds kort ook hoe het is om een vilt te vervangen.

Ik kijk er naar uit om veel gerechten en kennis via deze weg op te slurpen en proberen dit voor mezelf te gebruiken.

Hartelijke gegrilde groeten van Raymond :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom Raymond. Veel plezier op het genootschap
 
Welkom Raymond!
 
Welkom! Ik zit met eenzelfde situatie: vriendin is niet vegetarisch maar vind vlees gewoon niet zo lekker. Maakt bbq’en, wat toch vaak over (grote stukken) vlees gaat, wel wat uitdagender. Heb je al eens pizza gemaakt van de kamado? Dat is hier grote favoriet
 
Welkom!Flamkuchen is simpel en met alles te beleggen wat je wilt en hoeft dus niet met vlees,en t deeg is bij de ah verkrijgbaar kant en klaar als je je daar nog niet aan wagen wilt 👍
 
Welkom! Ik zit met eenzelfde situatie: vriendin is niet vegetarisch maar vind vlees gewoon niet zo lekker. Maakt bbq’en, wat toch vaak over (grote stukken) vlees gaat, wel wat uitdagender. Heb je al eens pizza gemaakt van de kamado? Dat is hier grote favoriet

Ik ga me binnenkort wagen aan de pizza’s! Heb deze ooit eens geprobeerd op een weber en dat ging opzich prima! En ik ga er vanuit dat de flammkuchen dan qua bereiding op een aantal vlakken identiek is.

Dank allen voor het welkom


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
HA, Raymond, welkom. Succes met je groen ei.
 
Welkom Raymond!

Er zijn genoeg vega gerechten, niet dat ik ze vaak maak maar een pulled jackfruit wil ik nog wel eens proberen! schijnt lekker te zijn.
Mooie paprika bootjes, gevulde pompoen, lekker een moussaka schotel kan ook vega.
 
Welkom Raymond
 
Terug
Bovenaan Onderaan