BasBQ
Beef en Steak

Kokosbriketten van Weber in aanbieding

@DennisB de briketten van de vorige run gooi ik in de starter samen met de houtskool.
 
Ze zijn er weer!

1+1 gratis bij de Gamma
(Op alle briketten en houtskool)
 
Gamma Arnhem Zuid was bijna door de voorraad heen. Hoeveel ze nog kregen was niet bekend.

Briketten liggen nu in de starter. Ik ben benieuwd.
 
Heb hier de vorige keer ook 4 zakken van gehaald. Ik vond ze wel snel uit elkaar vallen en vooral erg veel as achterlaten. Daarentegen is de prijs natuurlijk niet verkeerd zo :)
 
Ga ze ook maar eens halen. Als Arnhem Zuid ze niet meer heeft is dat vervelend. Eens in Ede kijken of er nog wat is.
 
Playm@ster zei:
Ga ze ook maar eens halen. Als Arnhem Zuid ze niet meer heeft is dat vervelend. Eens in Ede kijken of er nog wat is.
Elst, Arnhem-Noord, Duiven. Op zich genoeg zaken in de omgeving.
 
RV zei:
Gamma Arnhem Zuid was bijna door de voorraad heen. Hoeveel ze nog kregen was niet bekend.

Briketten liggen nu in de starter. Ik ben benieuwd.

Hoe bevielen de briketten? Waar heb je ze voor gebruikt?
 
Briketten waren prima. Heb ze gebruikt voor lamskarbonade en sat?. High /fast.

Aanmaken ging prima. Ze ruiken wel wat chemisch t.o.v. vuur en rook/ecobrasa materiaal.

Voor deze prijs op zich prima spul.
 
Hier ook bijna alles uitverkocht (alleen de 3kg houtskool zakjes nog een paar) bij de gamma, maar de aanbieding is ook geldig in de webshop, en afhalen bij ....gamma
voor dit geld ook wat ingeslagen, dan maar wat meer as :)
 
inmiddels na een aantal sessies ben ik op zich wel redelijk tevreden, maar ze laten wel echt een hele berg as achter.
 
Inmiddels heb ik ook een aantal runs gedaan met de Weber kokosbriketten. Wat ik heb gemerkt is dat ze niet lekker werken wanneer ik een snake gebruik. Wellicht door het formaat, en flinke as-ontwikkeling? Minion methode werkte prima, echter zoals al vermeld, blijft er relatief veel as over.

Met een goed gevulde starter doen ze het wat betreft temperatuur ook goed voor high and fast.
 
ik vind ze nog steeds niks
 
snake methode werkt inderdaad niet door teveel as, als je niet na 1,5 uur ofzo een keer tegen de q tikt dan doven ze door hun eigen as.
 
Terug
Bovenaan Onderaan