Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi, van de week een zak kokosbriketten bij de Jumbo meegenomen. Zijn er hier ervaringsdeskundigen. Heb ze nog niet gebruikt maar ben benieuwd of het wat is.
Ik heb ze een aantal keer gebruikt nu en ze zijn niet heel verkeerd, ze laten alleen een hoop gele as achter wat wel zonde is.
Qua temperatuur durf ik het niet zeker te zeggen omdat onze smoker nog niet afgedicht is maar hij leek de temperatuur redelijk stabiel te houden voor een 1,5 - 2 uur en daarna was het weer een beetje bijvullen.
Bij gebrek aan beter is het niet verkeerd maar ik heb een hekel aan schoonmaken dus ik haal liever briketten die minder as achter laten.
1,5-2 uur op temp is niet geweldig voor kokosbriketten. Als je een beetje degelijke normale briketten hebt halen die ook wel 1-1,5 uur. En ze horen juist nauwelijks as te geven...
De kokosbriketten weet ik niet, maar gisteren een zakje normale briketten meegenomen van de Jumbo, maar die vallen me niet mee, wat een rook en wat een stank! Dan kun je beter de briketten van de Lidl hebben....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.