Beef en Steak

Knives out!

Mijn baardgroei mag echt geen naam hebben 😂 ziet er ruig uit zo’n mes, maar een ruwe handdoek zou, bij wijze van, net zo nuttig zijn bij mij
🤣 nou door meer te scheren en echt glad met een openscheermes dan lijkt het of het harder gaat groeien. En je bent een stuk schoner. Nu net na flammkuchen maken. Lekker fris en glad. Maar het is zelfs beter voor het klimaat en heeeeeel veel goedkoper dan Gilette mesjes. Maar zelfs DE scheermessen van Meekur en mesjes. Maar het is verder gewoon ook ff een rust momentje 😊

Even terug in topic, zelf zeer tevreden met het koksmes van de Eden Classic Damast serie, heb nog een paar messen uit die serie.
IMG_6694.jpeg

Topic naar mijn hart!
Zelf een aantal messen van Kai,Japanse scherpte 🤩 En ook hier een aantal Eden messen. Voor de prijs kwaliteit echt een aanrader! De nakiri is ook een heel fijn ding.

Pas nog de koksmessen en de santoku op een wetstone mooi scherp gemaakt 👌

Ergens anders nog een vleesmes liggen en een klein utility knife van Zwilingen.

1000028879.jpg

• Leuk
Waarderingen: A3N
Eden zijn messen met een mooie prijs kwaliteit verhouding. Heel geschikt om op in te stappen en zelf te leren slijpen 👌. Daarna de boel uit de hand laten lopen 😅.

Eden zijn messen met een mooie prijs kwaliteit verhouding. Heel geschikt om op in te stappen en zelf te leren slijpen 👌. Daarna de boel uit de hand laten lopen 😅.
Perfect gezegt. Ik zag er weer één voorbij komen voor de verzameling,nu even geduld hebben voor een aanbieding 😎

Terug
Bovenaan Onderaan