BasBQ
Beef en Steak

Kleine kipfilets kopen

 

Robkrekel

Stoker
Berichten
491
Bqq genoten,

Ik kocht voor mijn gerookte kipfilet altijd een grootverpakking (5 kg) van de plaatselijke kippenboer. Hier zaten fileetjes in van 100-150 gram oid. Ik vind dat de perfecte maat. Nu verkopen ze deze niet meer, alleen nog kg verpakkingen met filet van ~200 gram er in.

Wie weet waar ik iets kleinere kipfilets in bulkverpakking kan kopen?
 
Turkse super heeft hier altijd kipfilet voor een hele mooie prijs (+/- €5 per kg). Zeker aantrekkelijk die dan groot in te kopen. Enige is: zelf portioneren. Zou ik zien als voordeel, kun je zelf de maat en het gewicht bepalen. Alles meteen schoon en in porties in te vriezen!
 
@RobbieWijt Ja, dat zal, maar gemak dient de mens, en 5 kg op klein formaat ingevroren en wel vond ik wel erg fijn. Pekel maken, kip uit te vriezer, pekel afgekoeld=kip ontdooid, en dompelen maar.
 
Bqq genoten,

Ik kocht voor mijn gerookte kipfilet altijd een grootverpakking (5 kg) van de plaatselijke kippenboer. Hier zaten fileetjes in van 100-150 gram oid. Ik vind dat de perfecte maat. Nu verkopen ze deze niet meer, alleen nog kg verpakkingen met filet van ~200 gram er in.

Wie weet waar ik iets kleinere kipfilets in bulkverpakking kan kopen?
Bij de Hanos kunnen ze dat formaat bestellen... Kan wel zijn dat je 10kg moet afnemen 😉
 
Mjah, Hanos is een heel stuk rijden, zeker 3 kwartier. Worden het weer dure fileetjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan